Search
Close this search box.

فیروزکوه

چکیده این صفحه

با ما در ارتباط باشید کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان هستند

بتن پیش تنیده در فیروزکوه برای ساخت سازه های عمرانی گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این نوع بتن ، نتایج مثبتی به دنبال دارد.

بتن پیش تنیده که با نام های تیرچه پیش تنیده و بتن پیش فشرده شناخته می شود ، از مصالح ساختمانی جدید محسوب می شود که دارای ویژگی های بسیار خوبی است که آن را از سایر بتن ها متمایز می کند.

اغلب مهندسان و کارشناسان با استفاده از این نوع بتن در ساخت سازه های عمرانی مختلف موافق هستند. اما برخی از صاحبان پروژه ها هنوز شناخت کاملی از بتن پیش تنیده ندارند و در ساخت سازه های خود از آنها استفاده نمی کنند. در ادامه اطلاعاتی مفیدی درباره بتن پیش تنیده ارائه می شود که برای این دسته از افراد حتماً مفید خواهد بود.

از جدیدترین نوع بتن ساختمانی چه می دانید ؟

پیش از خرید بتن پیش تنیده در فیروزکوه ، با این محصول به خوبی آشنا شوید. در بتن آرمه در واقع بتن و فولاد با یکدیگر ترکیب شده اند. فولاد موجود در بتن آرمه ، مقاوم در برابر کشش و بتن موجود در بتن آرمه ، مقاوم در برابر فشار است. بتن پیش تنیده با بتن آرمه کاملاً متفاوت است. بتن پیش تنیده به صورتی ساخته می شود که بتن موجود در آن برای مقابله با انواع تنش های فشاری و کششی ، کفایت می کند.

بتن پیش تنیده حتماً بایستی از متریال مرغوب ساخته شود و ساخت آن مطابق با استانداردهای مربوطه انجام شود. زمانی که بتن پیش تنیده بر این اساس ساخته شود ، دارای مقاومت حداکثری می باشد.

احتمالاً مفهوم پیش تنیدگی را نمی دانید. پیش تنیدگی در واقع ایجاد تنشی مشخص در یک عضو بتنی به اندازه معین می باشد که اصلی ترین ویژگی این تنش ، مقابله با تنش های اعمال شده از جهات مختلف است. این تنش موجب شده که عضو بتنی به بیشترین مقاومت ممکن دست پیدا کند و در مقابل تنش های مختلف ، تسلیم نشود.

کاربرد بتن پیش تنیده در فیروزکوه

با بتن پیش تنیده می توان به دستاوردهای مهمی در صنعت ساخت و ساز دست پیدا نمود. در همین راستا می توان بتن پیش فشرده را برای ساخت ساختمان ها ، احداث پل ها ، ساخت سوله ها ، مخازن آب و … مورد استفاده قرار داد.

شهرستان فیروزکوه در شمال شرقی استان تهران قرار دارد. این شهرستان دارای پتانسیل های گردشگری می باشد. به همین علت موقعیت این شهرستان برای ساخت ویلا ، هتل ، مراکز تفریحی و … بسیار ایده آل است. ساخت ویلا با استفاده از بتن پیش تنیده ، مزایای بسیار زیادی برای سازندگان خواهد داشت. با توجه به قیمت بتن پیش فشرده ، استفاده از آن برای ساخت سازه های عمرانی مختلف در فیروزکوه به شدت توصیه می شود.

ساخت ویلا ، خانه ، برج ، رستوران با استفاده از بتن پیش فشرده

ما چندین دلیل برای توصیه به استفاده از بتن پیش تنیده در فیروزکوه برای ساخت ویلا ، خانه ، رستوران و … داریم :

  1. بتن پیش فشرده دارای مقاومت بسیار بالایی است. افزایش مقاومت سازه ها برای صاحبان پروژه ها و کارفرماها در شهرستان فیروزکوه بسیار مهم است.
  2. شهرستان فیروزکوه مستعد زمین لرزه است. با استفاده از بتن پیش فشرده می توان سازه هایی احداث نمود که در برابر زلزله از مقاومت قابل قبولی برخوردار باشند و خسارت های کمتری ببینند.
  3. هزینه های ساخت سازه در سال های اخیر کمرشکن بوده است. با استفاده از بتن پیش تنیده می توان هزینه های ساخت را به صورت چشمگیری کاهش داد و به نوعی به مناسب بودن قیمت ها کمک نمود. کمتر شدن هزینه ها موجب کاهش قیمت واحدهای مسکونی و تجاری می شود و قدرت خرید مردم را افزایش می دهد.
  4. مزیت مهم استفاده از بتن پیش تنیده در فیروزکوه ، حذف ستون ها و پایه های اضافی در سازه ها است. دیگر لزومی به احداث ستون ها در نزدیکی یکدیگر ، نمی باشد. بدین ترتیب از شر ستون های مزاحم خلاص خواهید شد.
  5. آیا از هزینه های بازسازی سازه های مختلف باخبر هستید ؟ با استفاده از بتن پیش فشرده، زمان بازسازی سازه های خود را به تعویق خواهید انداخت. بدین ترتیب سود زیادی خواهید برد.ترک های ایجاد شده در بتن ، به کمترین میزان خود می رسد.
  6. با استفاده از بتن پیش تنیده در فیروزکوه می توان سازه هایی بنا نمود که طراحی داخلی آنها بیشتر مطابق با میل و خواست شما باشد. زیرا با استفاده از بتن پیش فشرده ، نیاز به احداث ستون ها کمتر می شود.
  7. شما این امکان را خواهید داشت که بتن پیش تنیده را پیش از خرید تست نموده و در صورت تأیید کیفیت و مقاومت آن ، برای ساخت سازه خود مورد استفاده قرار دهید. 
  8. ساختمان های سبک در فیروزکوه می توانند از هر جهت مفید واقع شوند. البته در صورتی که با استفاده از مصالح ساختمانی مقاوم و مستحکمی ساخته شوند. سبکی و مقاومت ، ویژگی هایی هستند که باید همزمان مورد توجه واقع شوند.

خرید بتن پیش تنیده در فیروزکوه

برای خرید این محصول ، با شماره های مجموعه بتن پیش فشرده ایران (bpico) تماس حاصل کنید. ویژگی های بتن پیش تنیده این کارخانه توسط کارشناسان بررسی شده است. در نتیجه ، بتن های پیش تنیده تولیدی این مجموعه از هر نظر مورد سنجش و تست قرار گرفته اند و آزمون خود را با نمره قبولی پشت سر گذاشته اند.

شما می توانید برای خرید بتن پیش تنیده مرغوب و مستحکم با خیال راحت از این مجموعه بزرگ اقدام کنید. با خرید بتن های پیش تنیده bpico ، استحکام سازه خود را صد درصد تضمین کنید.

قیمت بتن پیش تنیده در فیروزکوه

قیمت ها هر روز تغییر نموده و اصلاً ثبات ندارند. مشخص نیست زمانی که شما این مطلب را می خوانید نرخ بتن پیش فشرده تا چه اندازه تغییر کرده باشد. لذا ما در محتواهای خود نرخ دقیق را بیان نمی کنیم. اما یک نکته مهم را به شما بیان می کنیم و آن هم این است که بتن های به قیمت واقعی را می توانید از مجموعه bpico خریداری کنید.این مجموعه همواره به قیمت و کیفیت محصولات خود اهمیت می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *