Search
Close this search box.

سنقر

چکیده این صفحه

با ما در ارتباط باشید کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان هستند

بتن پیش تنیده در سنقر به عنوان یکی از برترین مصالح ساختمانی که موجب بهبود کیفیت ساخت و ساز می شود ، مورد استفاده قرار می گیرد.

سنقر ، یکی از شهرستان های استان کرمانشاه می باشد. به منظور پیشرفت ساخت و سازهای در این شهرستان ، باید از مصالح ساختمانی نوین استفاده شود. در این راستا ، استفاده از بتن پیش فشرده به شدت توصیه می شود.

اگر سازندگان و مهندسان سنقری بدانند که استفاده از بتن پیش فشرده تا چه اندازه مفید خواهد بود ، از استفاده از آن غافل نمی شوند. سازه های خود را با استفاده از بتن پیش تنیده ، احداث کنید تا تفاوت آن را با سایر سازه هایی که تاکنون با بتن معمولی احداث نموده اید ، متوجه شوید. قطعاً پس از یکبار احداث سازه های خود با بتن پیش تنیده به استفاده از آن در ساخت و سازهای دیگر خود ترغیب خواهید شد.

آشنایی کامل با تیرچه پیش تنیده

قبل از خرید بتن پیش تنیده در سنقر ، با این مصالح ساختمانی بیشتر آشنا می شویم. پیش تنیدگی به معنای خلق یک تنش پیوسته و فیکس در قطعه بتنی است که منجر به از بین رفتن بخشی زیادی از بارهای عضو می گردد. به دنبال این رخداد ، مقاومت باربری چندین برابر خواهد شد.

با استفاده از تیرچه پیش تنیده می توان تنش های کششی و ترک های حاصل از لنگر خمشی را به کمترین مقدار رساند. سازندگان و مهندسان مجرب به خوبی می دانند که بتن از مقاومت فشاری بالا و اما از مقاومت کششی پایین برخوردار است. اگر فشاری به قطعه بتنی افزوده شود ، کشش ایجاد شده تحت تأثیر بارهای مرده و زنده در عضو کاهش پیدا می کند و در پی آن ، مقاومت افزایش پیدا می کند.

اگر تاکنون از بتن پیش فشرده استفاده نکرده اید ، از مزایای زیر اطلاع نداشته اید :

با استفاده از بتن پیش تنیده در سنقر از مزایای زیر صد درصد برخوردار خواهید شد ، البته اگر بتن پیش فشرده را از بهترین تولیدکننده تیرچه پیش تنیده خریداری کنید.

  1.  با بهره گیری از بتن پیش فشرده می توان عمر سازه ها در سنقر را افزایش داد. زیرا ترک های کمتری در سازه ایجاد می شود.
  2. با بهره گیری از بتن پیش فشرده می توانید بیش از صدها کیلوگرم سبب کاهش وزن سازه های خود در شهرستان سنقر شوید.
  3. اگر می خواهید بدون هیچگونه محدودیتی به طراحی پلان های دلخواه خود اقدام فرمایید ، باید از بتن پیش تنیده استفاده کنید تا آزادی عمل زیادی در این زمینه داشته باشید.
  4. آیا شما سازندگان سنقری به دنبال روش هایی برای کاهش هزینه های ساخت و ساز نیستید ؟ اگر پاسخ شما مثبت است باید از بتن پیش تنیده در سنقر استفاده کنید تا به صورت چشمگیری در کاهش هزینه ها موفق عمل کنید.
  5. اگر به دنبال ساخت سازه هایی در سنقر کرمانشاه هستید که مقاومت خوبی در برابر زمین لرزه داشته باشند ، باید از بتن پیش فشرده استفاده کنید. سازه های بتن پیش فشرده در برابر زمین لرزه به نسبت سایر سازه ها ، سی درصد کمتر خسارت می بینند. نکته مثبت اینجاست که در سازه های بتن پیش فشرده ، فرصت خوبی در اختیار خواهید داشت که در زمان زلزله از ساختمان بگریزید.
  6. کاهش ارتفاع سازه ها در سنقر ، دستاورد مهمی است که به دنبال استفاده از بتن پیش فشرده بدست خواهد آمد. زمانی که ارتفاع کاهش پیدا کند ، صرفه جویی بزرگی در استفاده از مصالح ساختمانی می شود.

با توجه به مزایای گفته شده استفاده از بتن پیش تنیده در سنقر ، عدم استفاده از آن در ساخت و سازها قطعاً شما سازندگان را متضرر خواهد کرد. بنابراین برای رقابت با سایر سازندگان و پیشرفت بیشتر خود ، حتماً از بتن پیش تنیده استفاده کنید.

مشکلات ناشی از استفاده از بتن پیش تنیده که باید در جریان آنها باشید :

استفاده از بتن پیش تنیده دارای مزایای بسیار زیاد است و اصلاً نمی توان منکر آنها شد. اما استفاده از بتن پیش تنیده مشکلاتی هم دارد که آنچنان دردسرساز نیستند اما باید مورد توجه قرار بگیرند. نیروهایی که برای ساخت و سازهای سازه های بتن پیش فشرده مورد استفاده قرار می گیرند ، باید اندکی ماهر باشند و فوت و فن کار با بتن پیش فشرده را بلد باشند. همچنین درنظر داشته باشید که برای استفاده از بتن پیش تنیده در سنقر ، باید از تجهیزات حمل مانند جرثقیل استفاده شود تا بتن های پیش تنیده به راحتی جابه جا شوند و در زمان جابه جایی آسیب نبینند.

برای ساخت بتن پیش تنیده باید از بتن و فولاد بسیار باکیفیت استفاده کرد که این مسئله موجب افزایش هزینه های کارخانه ها می شود. اما برخی از کارخانه ها ، این مسئله را بهانه ای برای استفاده از مواد اولیه بی کیفیت و نامرغوب می کنند تا هزینه های خود را کاهش دهند. اما کارخانه های حرفه ای مانند کارخانه بتن پیش فشرده ایران (bpico) ، از برترین و باکیفیت ترین مواد اولیه استفاده می کنند که منجر به ساخت بتن پیش فشرده مرغوبی می شود.

خرید بتن پیش تنیده در سنقر

حال که با مزایای استفاده از بتن پیش فشرده آشنا شدید ، قطعاً به خرید آن مصمم شده اید. برای خرید بتن پیش فشرده باید به چندین نکته مهم توجه داشته داشته باشید که یکی از حائزاهمیت ترین آنها ، خرید از یک کارخانه مجرب و حرفه ای است.

کارخانه بتن پیش فشرده ایران (bpico) ، از حرفه ای ها در این زمینه است که سالهاست محصولات باکیفیت و استانداردی را به مشتریان گرامی عرضه نموده است. خریداران با خرید از این مجموعه ، دیگر نگرانی در رابطه با کیفیت مواد سازنده بتن و اصولی ساخته شدن آن ندارند.

قیمت بتن پیش تنیده در سنقر

نرخ بتن پیش فشرده متأثر از فاکتورهای مهمی است که سازندگان را بر آن می دارد که بر آن اساس به قیمت گذاری بتن های پیش تنیده اقدام نمایند. ارزان ترین و باکیفیت ترین بتن های پیش تنیده در سنقر را از خوش نام ترین و مجرب ترین تولیدکننده بتن پیش تنیده در ایران ( مجموعه بتن پیش فشرده ایران ) خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *