Search
Close this search box.

خرم آباد

چکیده این صفحه

با ما در ارتباط باشید کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان هستند

بتن پیش تنیده در خرم آباد از مصالح مقرون به صرفه و کاربردی به شمار می آید که اغلب سازندگان را به استفاده از آن ترغیب می کند.

خرم آباد از شهرستان های استان لرستان می باشد که مرکز آن ، شهر لرستان است. لرستان از شهرهای پرجمعیت ایران است که از چندین جهت دارای اهمیت بسیار زیادی است.

شهرستان لرستان دارای شهرها و روستاهای زیادی است که در اغلب آنها ساخت و سازهای زیادی انجام می شود. برخی از این ساخت و سازها با استفاده از مصالح ساختمانی جدید و روش های نوین ساخت و ساز انجام می شود.

با توجه به اهمیت استفاده از مصالح ساختمانی جدید در راستای بهبود کیفیت و مقاومت سازه ها ، لازم دانستیم که یکی از مصالح ساختمانی جدید را به شما معرفی کنیم. بتن پیش تنیده ، از بهترین مصالح ساختمانی جدید است که استفاده از آن مزایای زیادی دارد.

بتن پیش فشرده از برترین و کاربردی ترین مصالح

استفاده از بتن پیش تنیده در خرم آباد بسیار سودمند خواهد بود. در ادامه حتماً به مزایای ساخت سازه های مختلف با استفاده از این مصالح اشاره می کنیم. طراحی و ساخت بتن پیش تنیده برای اولین بار در سال 1886 میلادی انجام شد. در آن سالها ، سازندگان و مهندسان تمایل چندانی به استفاده از بتن پیش تنیده نداشتند. اما پس از گذشت دهه ها ، مهندسان و متخصصان با مزایای استفاده از بتن پیش تنیده آشنا شدند و به استفاده از آن روی آوردند.

با استفاده از بتن پیش فشرده ، نوعی تنش از قبل تعیین شده در عضو بتنی بوجود می آید تا این عضو در برابر تنش های حاصل از بارگذاری در زمان اجرای سازه از خود بهترین عکس العمل را نشان دهد. در چنین شرایطی بتن با بیشترین مقاومت فشاری و کششی ، موجب استحکام و مقاومت سازه می شود.

کاربردهای مهم بتن فشرده در این شهرستان :

کاربردهای بتن پیش تنیده در خرم آباد بسیار زیاد است. سازندگان و مهندسان محترم می توانند برای احداث مجتمع های مسکونی ، برج ها ، بیمارستان ، مدارس ، دانشگاه ها ، مجتمع های تجاری ، ادارات ، سالن های ورزشی ، ویلا و … در شهرستان خرم‌آباد از بتن پیش فشرده استفاده کنند.

در واقع اجرای سقف تیرچه پیش تنیده برای سازه های مختلف امکان پذیر است. این سقف ها از حداقل ضخامت و حداکثر مقاومت برخوردار هستند. زمانی که سقف سازه های مختلف به این صورت اجرا می شود ، مزایای مهمی را متوجه سازندگان و خریداران می کند.

در رابطه با استفاده از بتن پیش تنیده در خرم آباد به یاد داشته باشید که استفاده از این مصالح برای دهانه های بزرگ (معمولاً 9 متر به بالا) بسیار مفید خواهد بود. چنانچه برای دهانه های زیر شش متر از بتن مسلح استفاده می کنید ، حتماً برای دهانه های بزرگ از بتن پیش فشرده استفاده کنید.

سازندگان غالباً عقیده دارند که برای دهانه های زیر شش متر از بتن آرمه و برای دهانه های بالای نه متر از بتن پیش فشرده استفاده کنند. برای دهانه های بین شش تا نه متر ، استفاده از هر یک از این بتن ها قابل انجام است.

اجرای بتن پیش تنیده به کدامیک از روش ها توصیه می شود ؟

بتن پیش تنیده در خرم آباد به دو صورت قابل اجرا است. برای ساخت این بتن ، دو روش را مورداستفاده قرار می دهند که شامل پیش کشیدگی و پس کشیدگی است. پیش کشیدگی نسبت به پس کشیدگی ، مزیت هایی دارد. اما برخی با پیاده کردن روش پس کشیدگی و برخی دیگر با پیاده کردن روش پیش کشیدگی موافق هستند.

مزیت روش پیش کشیدگی نسبت به پس کشیدگی این است که امکان اجرای چند عضو به صورت همزمان در محل وجود دارد. در واقع این روش اقتصادی تر از روش دیگر است. چون کشش کابل ها از طریق جک هیدرولیکی به شکل همزمان و به یکباره صورت می گیرد.

چندین مزیت استفاده از بتن پیش تنیده در خرم آباد

اگر سازه های خود را با استفاده از بتن پیش تنیده احداث کنید ، از چندین مزیت مهم بهره مند خواهید شد که مهمترین آنها عبارتند از :

– کاهش هزینه های ساخت و ساز در خرم آباد

– افزایش کیفیت و مقاومت ساختمان ها در خرم آباد

– ضد زلزله شدن سازه ها در خرم آباد

– چندین برابر شدن دوام سازه ها

– کاهش چندین متری ارتفاع سازه ها در خرم آباد

– کاهش قابل ملاحضه وزن سازه ها در خرم آباد

– و …

موارد فوق تنها چندین مزیت استفاده از بتن پیش تنیده هستند. ما به سازندگان اطمینان می دهیم که با ساخت سازه های خود با بتن پیش تنیده ، به پیشرفت ساختمان سازی کمک زیادی خواهند کرد.

خرید بتن پیش تنیده در خرم آباد

مجموعه بتن پیش فشرده ایران (bpico) ، از سازندگان مطرح بتن پیش تنیده در ایران است که کیفیت بتن های پیش تنیده اش زبانزد است. صرفاً استفاده از بتن پیش تنیده نمی تواند به افزایش کیفیت ساختمان سازی ها کمک کند. مسئله مهم در این زمینه ، استفاده از بتن پیش تنیده مرغوب و باکیفیت است. بنابراین باید بتن پیش تنیده را از کارخانه های مجرب و متخصص در زمینه ساخت بتن پیش تنیده خریداری کنید.

پروسه ساخت بتن پیش تنیده ، پیچیده است. لذا سازندگان آن باید بدانند که داشتن دانش و تخصص در این زمینه الزامی است. خوشبختانه مجموعه bpico از چنین تخصص و دانشی برخوردار است و استانداردترین و باکیفیت ترین بتن های پیش تنیده را طراحی و تولید می کند.

قیمت بتن پیش تنیده در خرم آباد

نرخ بتن پیش تنیده بر اساس 1- طول 2- عرض 3- ضخامت 4- کیفیت متریال 5- وزن میلگرد و بتن به کار رفته 6- حجم سفارشات 7- دستگاه های مورداستفاده و … تعیین می شود. اگر حجم سفارشات شما بالا باشد ، حتماً نرخ مناسب تری برای بتن های پیش تنیده به شما ارائه می شود. با توجه به کیفیت بالایی که بتن های پیش تنیده bpico دارند ، قیمت بسیار مناسبی دارند. بنابراین فرصت را از دست ندهید و سریعاً سفارشات خود را مطرح کنید تا در اسرع وقت آن را به شما تحویل دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *