Search
Close this search box.

بندر لنگه

چکیده این صفحه

با ما در ارتباط باشید کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان هستند

بتن پیش تنیده در بندرلنگه را از کارخانه bpico خریداری کنید که یکی از بهترین و مجرب ترین تولیدکنندگان این محصول است.

بندرلنگه از شهرستان های استان هرمزگان است. سازه های مختلفی در بندرلنگه احداث می شوند. به منظور بهبود کیفیت سازه ها باید از مصالح ساختمانی نوین که بر اساس فناوری های جدید ساخته می شوند ، استفاده نمود.

یکی از این مصالح ساختمانی جدید ، بتن پیش فشرده است که استفاده از آن مزایای بسیار زیادی دارد. اگر می خواهید سازه های بندرلنگه بیشترین طول عمر و مقاومت را داشته باشند ، از بتن پیش تنیده استفاده کنید. کاربرد بتن پیش تنیده در بندرلنگه را بررسی می کنیم.

ورود بتن پیش تنیده به صنعت ساخت و ساز

بتن پیش تنیده در سال 1886 از سوی یک دانشمند اروپایی اختراع گردید تا صنعت ساخت و ساز بار دیگر شاهد تغییراتی باشد. البته آن سالها سازندگان و مهندسان به استفاده از بتن پیش تنیده روی خوش نشان ندادند. پس از گذشت سالها که مشکلاتی از قبیل کمبود فولاد رایج شد ، مهندسان به استفاده از بتن پیش تنیده روی آوردند.

با ورود بتن پیش تنیده به صنعت ساخت و ساز ، دیگر مشکلاتی که در اثر مقاومت کششی پایین بتن آرمه در سازه ها ایجاد می شدند از بین رفتند. بتن پیش تنیده بر خلاف بتن آرمه دارای مقاومت کششی بسیار زیادی است و همین مسئله از جهات مختلف موجب استحکام حداکثری سازه می گردد.

کاربردهای بسیار زیاد بتن پیش تنیده در موارد مختلف

کاربرد بتن پیش تنیده در بندرلنگه شامل ساخت سازه های تجاری ، اداری ، تفریحی و گردشگری ، مسکونی و … است. اگر می خواهید سازه های شما از نظر مقاومت و کیفیت بی نظیر باشند ، باید بتن پیش تنیده را جایگزین محصولات مشابه کنید.

درباره کاربرد بتن پیش تنیده در سازه های احداث شده در این بندر باید بدانید که برای دهانه های بالای 9 متر از بتن پیش تنیده بهتر است استفاده شود. اما الزامی برای بکارگیری بتن پیش تنیده برای دهانه های کمتر از 9 متر وجود ندارد و برای دهانه های کمتر از 9 متر می توانید تمامی جوانب را درنظر بگیرید و سپس میان بتن آرمه و بتن پیش تنیده مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. سقف تیرچه پیش تنیده ، بهترین روش اجرای سقف سازه های گوناگون است.

تکنیک های قابل اجرا برای بتن پیش فشرده بر روی کاغذ

ساخت بتن پیش تنیده در بندرلنگه به دو روش انجام می شود. سازندگان یا روش پیش کشیدگی را انتخاب نموده و یا روش پس کشیدگی را انتخاب می کنند.

اگر قرار باشد پیش کشیدگی را پیاده سازی کنند ، نخست یک بتن ریزی کرده و صبر می کنند تا بتن خشک شود. نیروی لازم جهت نیروی فشاری اضافی در بتن به واسطه جک ها و کابل ها وارد می شوند. هنگامی که مقاومت لازم بتن شکل گرفت ، کابل های پیش تنیده خلاص می شوند. این روش از آن جهت بر روش دیگر برتری دارد که می توان همزمان در محل اجرا ، چندین عضو را شکل داد.

اما در صورتی که قرار به پس کشیدگی باشد و قصد به ساخت بتن پیش تنیده در بندرلنگه با این روش را داشته باشند ، باید از داکت هایی استفاده کنند. کابل های پیش تنیدگی را باید پیش و یا پس از بتن ریزی درون غلاف ها خواباند. کابل ها ممکن است دانه به دانه و یا به صورت دسته ای درون غلاف ها خوابانده شوند.

مزایا و معایب هر روش ساخت بتن پیش فشرده

برای ساخت بتن پیش تنیده می توان از هر روشی استفاده نمود. در اینجا قصد بررسی مزایا و معایب روش های ساخت بتن پیش فشرده را نداریم ، بلکه قصد پرداختن به مزایا و معایب خود بتن پیش تنیده را داریم :

مزایای استفاده از بتن پیش تنیده در بندرلنگه عبارتند از :

– استفاده حداکثری از مقاومت فشاری بتن و ظرفیت کابل ها

– حذف ترک های کششی و دائمی در بتن

– حذف خیز به طرف پایین به دلیل وجود خیز به سمت بالا

– کاهش استفاده از مصالحی مانند فولاد و بتن و … در مراحل مختلف ساخت

– کاهش ضخامت سقف و کاهش ارتفاع کلی سازه به دنبال آن

– به تأخیر افتادن زمان فروپاشی سازه ها در زمان زمین لرزه

– به تعویق افتادن زمان بازسازی سازه ها در بندرلنگه

– و …

مشکلات بتن پیش تنیده حداقلی هستند و این مشکلات سبب انصراف از استفاده از بتن پیش تنیده در بندرلنگه نمی شوند.

– برای اجرای سازه های بتن پیش فشرده از کارگرهای ساده استفاده نکنید و از کارگرهایی استفاده کنید که در این زمینه تجربه داشته باشند و اندکی مهارت داشته باشند.

– در بتن پیش تنیده حتماً بایستی فولادهای آلیاژی جایگزین فولادهای معمولی شوند. این مسئله موجب گران تر شدن هزینه ساخت بتن پیش تنیده می شود.

– به منظور برپایی و اجرای بتن پیش تنیده باید از تجهیزات مخصوصی در محل پروژه استفاده کرد تا جابه جایی آنها و هدایت آنها به مکان موردنظر امکان پذیر باشد.

خرید بتن پیش تنیده در بندرلنگه

کارخانه بتن پیش فشرده ایران (bpico) می تواند بتن پیش تنیده موردنیاز سازه شما را به هر اندازه تأمین کند. اطمینان داشته باشید که کیفیت بتن پیش تنیده ساخت bpico ، فراتر از حد استاندارد است.

بتن پیش فشرده می تواند به بهبود کیفیت و مقاومت سازه ها در بندر لنگه کمک زیادی کند و همین مسئله باید سبب حساسیت بیشتر شما در انتخاب کارخانه تولید این محصول شود. مهندسان مطرح و بزرگ از هر دیدگاه به تأیید کیفیت بتن پیش تنیده ساخت bpico اقدام کرده اند.

قیمت بتن پیش تنیده در بندرلنگه

نرخ بتن پیش تنیده با توجه به چندین عامل تعیین می شود که شاخص ترین آنها شامل ضخامت بتن ، میزان فولاد و بتن موجود در آن ، کیفیت مواد اولیه مورداستفاده برای ساخت آن و … است. هموطنان گرامی در شهرستان بندر لنگه اطمینان داشته باشند که bpico ، باکیفیت ترین بتن پیش تنیده را با مناسب ترین قیمت به آنها می دهد. بنابراین کارخانه بتن پیش فشرده ایران ، بهترین گزینه برای تأمین بتن پیش تنیده موردنیاز سازه های شما است. برای آگاهی از قیمت دقیق و به روز بتن پیش تنیده با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *