Search
Close this search box.

آستارا

چکیده این صفحه

با ما در ارتباط باشید کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان هستند

بتن پیش تنیده در آستارا ، یکی از کاربردی ترین مصالح ساختمانی است. اطلاعات کوتاه و مفیدی را درباره بتن پیش فشرده در اختیار شما قرار می دهیم.

آستارا ، یکی از بزرگترین شهرهای گیلان است که مرکز شهرستان آستارا می باشد. اهمیت این شهر از آنجاست که در یک سه راهی بااهمیت واقع شده است. مرزی بودن آستارا ، موقعیت اقتصادی و نزدیکی به دریای خزر و … سبب شده است که توجه ویژه ای به این شهرستان شود.

آستارا سالانه میزبان مسافران ایرانی و خارجی زیادی است. این شهرستان ، اولین بندر خصوصی ایران و پنجمین بندر فعال ترانزیتی در بخش شمالی ایران می باشد. تمامی موارد گفته شده سبب شده است که ساخت و سازهای مختلفی با کاربری های گوناگونی در آستارا انجام شود.

استفاده از بتن پیش فشرده در بندر آستارا

کاربرد بتن پیش تنیده در آستارا بسیار زیاد است. یکی از کاربردهای بتن پیش فشرده ، استفاده در بنادر است. بندر آستارا ، یکی از مهمترین بنادر کشور است. به شکل های مختلفی می توان از بتن پیش فشرده در بنادر استفاده نمود. توجه داشته باشید که برای خرید بتن پیش فشرده در بندر آستارا که یک بندر استراتژیک و آینده دار می باشد ، یک کارخانه تیرچه پیش تنیده معتبر و مجرب را انتخاب کنید تا کیفیت و مرغوبیت بتن خریداری شده مورد قبول شما واقع شود.

پیش تنیدگی یعنی تقویت نیروی کشش

قبل از فروپاشی هر سازه بتنی ، نخست شکاف هایی در آن بوجود می آید. این شکاف ها موجب انحراف در سازه می گردد. برای ممانعت از ایجاد این شکاف ها ، از بتن پیش تنیده در آستارا استفاده می کنند. بتن پیش فشرده نوعی از بتن است که در آن تنش های درونی قبل از پیاده سازی بتن در سازه اعمال می شوند تا با تنش های کششی ایجاد شده تحت تأثیر بارهای مختلف ، به رویارویی برخیزند.

مهمترین اصل در بتن پیش فشرده این است که قبل از اعمال بار خارجی ، تنش های فشاری درونی از طریق تاندون های فولادی با استحکام بالا به بتن وارد گردد تا تنش های کششی را از بین ببرد. لذا تعریف دقیق پیش تنیدگی را می توانیم تقویت نیروی کشش بیان کنیم.

بتن پیش فشرده برای ساخت مخزن آب ، باند فرودگاه ، باشگاه و …

با استفاده از بتن پیش تنیده در آستارا می توان سازه های گوناگونی را احداث نمود. پیش تنیدگی با از بین بردن محدودیت های طراحی بتن معمولی ، شرایطی را فراهم نموده تا پل ها و کف ها و … را به بهترین شکل ممکن اجرا کرد. لذا در ساخت خانه ، ویلا ، مدرسه ، پاساژ ، باشگاه ، پارکینگ ها ، تانکرهای آب ، باندهای فرودگاه ، برج ها ، مجتمع های تفریحی و … در آستارا از بتن پیش فشرده استفاده می کنند که کیفیت این سازه ها را افزایش داده و هزینه های ساخت آنها را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد.

با پیش کشیدگی و پس کشیدگی بهتر آشنا شوید

حال که قصد خرید بتن پیش تنیده در آستارا را دارید ، باید با مفهوم پیش کشیدگی و پس کشیدگی تا حدودی آشنایی داشته باشید.

پیش کشیدگی به گونه ای انجام می شود که فولاد قبل از بکارگیری در بتن به اندازه لازم ، کشیده می شود. سیم ها یا تاندون های فولادی در حدفاصل دو قسمت آخر قرار گرفته و تا مقدار بسیار زیادی کشیده شده و سپس در پیرامون میله های پیش تنیده به طور کامل بتن ریزی می شوند. زمانی که بتن سخت شد و به مقاومت لازم رسید ، نیروهای کششی رها می شود.هنگامی که فولاد تحت تنش است ، با بتن در مجاورت یکدیگر قرار گرفته و بتن سخت شده و به استحکام ایده آل می رسد.

پس کشیدگی با روش پیش کشیدگی تفاوت های زیادی دارد. استفاده از بتن پیش تنیده در آستارا ، مزایای بسیار زیادی دارد که پس از ارائه روش پس کشیدگی بدان اشاره می کنیم. در متد پس کشیدگی ، باید فولاد را پس از سفت شدن بتن کشید. در این متد هیچ تماسی میان بتن و کابل ها برقرار نمی شود. بنابراین در این تکنیک کابل ها را داخل غلاف می خوابانند و پس از آن بتن ریزی را انجام می دهند. سپس صبر می کنند تا بتن به خوبی خشک شود تا جایی که به مقاومت لازم رسید ، تاندون ها را می کشند. در مرحله پایانی باید اضافات کابل ها را برش داد. به منظور ممانعت از زنگ زدگی مجرا ، یک بتن ریزی سبک در این بخش انجام می دهند.

ضرورت استفاده از بتن پیش فشرده به دلایلی همچون :

به دلایل زیر توصیه می کنیم که به خرید بتن پیش تنیده در آستارا اقدام کنید :

– کاهش نیاز به مصالح ساختمانی برای ساخت سازه ها در آستارا

– افزایش طول عمر سازه ها در آستارا

– افزایش مقاومت پل های بتنی در آستارا

– کاهش چندین درصدی هزینه های ساخت سازه در آستارا

– کاهش چندین متری ارتفاع ساختمان ها در آستارا

– افزایش مقاومت سازه های عمرانی در آستارا در مقابل زمین لرزه های کوچک و بزرگ

– و …

خرید بتن پیش تنیده در آستارا

مجموعه بتن پیش فشرده ایران (bpico) ، عرضه کننده انواع بتن پیش فشرده باکیفیت و مرغوب در ایران از جمله آستارا می باشد. این مجموعه به دلیل حساسیت و وسواس بالایی که در تولید بتن پیش فشرده خود دارد ، محصولاتی را ارائه نموده که به لحاظ کیفیت و مرغوبیت حرف اول را می زند. شما می توانید با اطمینان بتن های پیش تنیده موردنیاز سازه های خود در آستارا را از این مجموعه بزرگ خریداری نمایید و بدانید که با استفاده از این محصولات ، مقاومت و استحکام سازه های شما بیمه شده است.

قیمت بتن پیش تنیده در آستارا

با استفاده از بتن پیش تنیده می توانید تأثیر شگرفی در کاهش هزینه های ساخت و ساز ایجاد کنید. قیمت این نوع مصالح ساختمانی وابسته به عوامل گوناگونی از قبیل ضخامت ، طول ، ترکیب مواد اولیه ، سازنده بتن پیش تنیده و … می باشد. برای خرید بتن پیش تنیده با نرخ مناسبتر از سایر کارخانه ها با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *