Search
Close this search box.

فردیس

چکیده این صفحه

با ما در ارتباط باشید کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان هستند

بتن پیش تنیده در فردیس کرج را از کارخانه بتن پیش فشرده ایران (bpico) خریداری نموده تا سازه های خود را مستحکم و مقرون به صرفه بنا کنید.

شهرستان فردیس ، یکی از شهرستان های استان البرز می باشد که جمعیت زیادی را در خود جای داده است. با توجه به مسائلی همانند افزایش جمعیت ، شلوغی های تهران ، گرانی خانه در شهر کرج و شهر تهران و … جمعیت زیادی به فردیس مهاجرت کرده است. افزایش جمعیت در این شهرستان منجر به افزایش میزان ساخت و سازها در فردیس شده است.

ساخت و سازهای جدید در فردیس باید بر اساس اصول و استانداردهای ساختمان سازی باشند. مسئله ای که اخیراً در ساخت سازه های عمرانی مورد توجه قرار می گیرد ، به کار بردن مصالح ساختمانی جدید است که با استفاده از فناوری های روز دنیا ساخته شده اند. شما را با یکی از جدیدترین مصالح ساختمانی آشنا می کنیم.

چرا بتن پیش تنیده به جای بتن معمولی ؟

استفاده از بتن پیش تنیده در فردیس کرج به جای بتن معمولی بسیار متداول شده است. اما شاید برای شما جای سؤال باشد که چرا به جای بتن معمولی از بتن پیش تنیده استفاده می شود ؟ درست است که بتن دارای کیفیت بالایی است اما یک مشکل بزرگ دارد و آن هم این است که در مقابل تنش بسیار ضعیف و ناتوان است. بتن معمولی در برابر فشار مانند یک کوه استوار است اما در برابر کشش همانند یک حباب ضعیف است.

این مسئله موجب می شود که تغییراتی در ساختار بتن انجام دهند تا آن را در برابر کشش قوی کنند. نتیجه اعمال این تغییرات ، تولید بتن پیش فشرده است که نقاط ضعف بتن معمولی را ندارد. اگر قصد خرید بتن پیش فشرده را دارید ، بدانید که این نوع مصالح ساختمانی از تحمل بالایی در برابر کشش و فشار برخوردار است.

بنابراین استفاده از بتن پیش تنیده در فردیس کرج بسیار سودمند خواهد بود. در این نوع بتن ، نوعی تنش فیکس و پیوسته ایجاد شده تا به دنبال آن ، حجم زیادی از تنش های ناشی از بارها در بتن حذف گردد. البته ساخت بتن پیش تنیده ، به بیش از 50 سال پیش مربوط می شود. اما چون در آن زمان استقبال زیادی از استفاده از آن نشد و به تازگی توجه زیادی به استفاده از آن شده است ، می توان این نوع بتن را از مصالح ساختمانی نسبتاً جدید دانست.

بهترین نوع بتن

بتن ،  یکی از کاربردی ترین مصالح ساختمانی است که برای ساخت سازه های کوچک ، متوسط و بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. بتن ، در انواع مختلفی وجود داشته که بهترین نوع آن ، بتن پیش فشرده می باشد. بتن پیش تنیده در فردیس کرج ، به عنوان بهترین و جدیدترین نوع بتن مورد استفاده قرار می گیرد.

بتن ساده ، بتن سبک ، بتن با چگالی بالا ، بتن مسلح ، بتن پیش ساخته ، بتن پیش تنیده ، بتن هوادهی شده ، بتن شیشه ای ، بتن پمپ شده ، بتن سنگ آهکی ، بتن الیافی و … از انواع بتن می باشند که هر یک برای استفاده در مواردی مناسب هستند.

بتن پیش تنیده ، گزینه بسیار ایده آلی برای پروژه های بزرگ خواهد بود. با استفاده از این نوع بتن می توان تنش های مهندسی از قبل مشخص شده را بر روی عضوهای ابتدایی تعبیه نمود تا با رویارویی با تنش های احتمالی و بروز عکس العملی مناسب ، مقاومت سازه را افزایش دهند. با استفاده از بتن پیش تنیده در فردیس کرج به ساخت سازه های باکیفیت تر کمک کنید.

بتن پیش فشرده در واقع ادغامی از مقاومت فشاری بالای بتن و مقاومت کششی بالای فولاد می باشد که استفاده از آن مزایای بسیار زیادی دارد. بتن پیش فشرده را در شمع ها ، تانکرهای آب ، تیرهای کف ، باند فرودگاه ها ، تراورس های راه آهن ، سقف برج ها و ویلاها ، اتوبان ها و … مورد استفاده قرار می دهند تا موجب کاهش هزینه های ساخت موارد ذکر شده و افزایش مقاومت آنها شوند.

یکی از مهمترین ویژگی های بتن پیش تنیده این است که مقاومت کلی در مقابل برش را افزایش داده و موجب عدم نیاز به رکاب می شوند. اگر جزء سازندگانی هستید که هنوز از بتن پیش تنیده در فردیس کرج استفاده نمی کنید ، بهتر است در این تصمیم خود تجدیدنظری کنید.

آشنایی با شش مزیت استفاده از بتن پیش فشرده

  1. با استفاده از بتن پیش فشرده می توانید بخشی از ولخرجی های خود را در ساخت سازه ها را جبران کنید. زیرا با صرفه جویی در هزینه ها می توانید مبلغ هزینه صرفه جویی شده را به خرید مصالح ساختمانی باکیفیت تر و یا ایجاد نمایی شیک تر اختصاص دهید.
  2. مقاومت بالاتر در برابر زلزله به کمک استفاده از بتن پیش تنیده ، امکان پذیر است.
  3. با استفاده از بتن پیش تنیده می توان از شر ستون های اضافی و زائد خلاص شد.
  4. سبک سازی سازه ها در فردیس کرج به کمک استفاده از بتن پیش فشرده ، شدنی خواهد بود.
  5. شاید با بکارگیری از بتن پیش تنیده بتوانید طبقات بیشتری در یک ارتفاع معین احداث کنید.
  6. با استفاده از بتن پیش تنیده می توانید کار ساخت ساختمان را هرچه زودتر تمام کنید.

خرید بتن پیش تنیده در فردیس کرج

کدام کارخانه را برای خرید بتن پیش فشرده انتخاب نموده اید ؟ آیا از کیفیت مواد اولیه آن کارخانه اطمینان دارید ؟ آیا می دانید که بتن پیش تنیده در این کارخانه ها با استفاده از چه دستگاه هایی ساخته می شوند ؟ از عواقب استفاده از بتن های پیش تنیده نامرغوب آگاه هستید ؟ به نظر شما بهتر نیست که با انتخاب کارخانه مجرب و حرفه ای تولید بتن پیش تنیده ، خیال خود را از خرید بتن استاندارد و باکیفیت راحت کنید ؟

قیمت بتن پیش تنیده در فردیس کرج

قیمت را ما بر اساس فاکتورهای مشخصی تعیین می کنیم و همواره به قیمت ها و کیفیت محصولات تولیدی خود نظارت داریم. با اطمینان ، به ثبت سفارشات خود از ما اقدام کنید و نگران هیچ چیز نباشید. باکیفیت ترین بتن های پیش تنیده را با قیمت متعارف به فروش می رسانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *