Search
Close this search box.

شمیرانات

چکیده این صفحه

با ما در ارتباط باشید کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان هستند

بتن پیش تنیده در شمیرانات را از مجموعه بزرگ بتن پیش فشرده ایران (bpico) خریداری کنید تا سازه های خود را با استفاده از بتن های باکیفیت ، بنا کنید.

شهرستان شمیرانات ، در شمال استان تهران واقع شده است و مرکز آن ، تجریش است. برای ساخت انواع سازه های عمرانی در این شهرستان باید از مصالح ساختمانی مدرن و جدید استفاده نمود که بهره گیری از آنها در کیفیت سازه ها تأثیرگذار باشد.

یکی از این نوع مصالح که در سال های اخیر به استفاده از آن در شهرستان شمیرانات توجه بسیار زیادی شده است ، بتن پیش فشرده می باشد. بتن پیش فشرده ، مصالحی است که بیشتر از 50 سال از پیدایش آن می گذرد. اما در آن دوران توجه زیادی به استفاده از آن نشده است. امروزه مهندسان و کارشناسان متوجه شده اند که استفاده از بتن پیش تنیده به ساخت سازه های سبک و مقاوم با کمترین هزینه ، کمک شایانی نموده و بهره گیری از آن از جهات مختلف سودمند است.

از پیش تنیدگی دقیقاً چه می دانید ؟

با استفاده از بتن پیش تنیده در شمیرانات می توان سازه های مستحکم و مقرون به صرفه ای را احداث نمود. پیش تنیدگی در واقع تنش سازی از نوع ثابت و همیشگی در یک عضو بتنی به میزان تعریف شده است که به کمک آن بتوان بارهای زنده و مرده را مهار نمود. با اعمال پیش تنیدگی می توان مقاومت بتن را به بیشترین مقدار ممکن رساند.

هر چند که بتن در برابر فشار دارای مقاومت ایده آلی است، اما مشکل اینجاست که مقاومت بتن در برابر کشش ناچیز است. لذا هدف از اعمال تغییرات در عضو بتنی این است که مقاومت آن در مقابل کشش های همه جانبه ، به مینیمم مقدار ممکن رساند.

ساخت ویلا در شمیرانات

یکی از کاربردهای بتن پیش تنیده در شمیرانات ، ساخت ویلا می باشد. شما می توانید برای ساخت انواع ویلاها از بتن پیش تنیده استفاده کنید. به این علت که بتن پیش تنیده در کارخانه ساخته می شود و سپس به محل اجرای پروژه منتقل می شود ، گزینه مناسبی برای ساخت ویلا است. در برخی از مکان ها محدودیت های مکانی برای سروهم بندی و استفاده از برخی از مصالح ساختمانی داریم.

به طور مثال زمانی که می خواهیم یک ویلای کوهپایه ای احداث کنیم ، ممکن است محدودیت های زیادی در استفاده از مصالح ساختمانی داشته باشیم. ممکن است استفاده از بتن پیش فشرده در این شرایط کمک کننده باشد. همواره به سبک سازی ویلاها اهمیت زیادی داده می شود. اجرای سقف ویلاها با استفاده از بتن پیش فشرده ، موجب کاهش بسیار زیاد وزن ویلا می شود.

مزایای استفاده از بتن پیش تنیده در شمیرانات

پیش از استفاده از هر نوع مصالحی برای ساخت سازه های عمرانی ، باید از مزایای آن اطلاع داشت. مزایای خرید بتن پیش فشرده برای ساخت سازه های عمرانی در شهرستان شمیرانات موارد زیر است :

  1. شهرستان شمیرانات از نواحی مستعد زمین لرزه است. لذا ساخت ساختمان ها در این شهرستان باید با توجه به این مسئله انجام شود. بتن پیش تنیده ، مقاومت سازه ها در مقابل زمین لرزه را تا حدودی افزایش داده و خسارت های ناشی از زمین لرزه در شمیرانات را به کمترین میزان خود می رساند. با استفاده از بتن پیش تنیده در شمیرانات ، خانه های خود را  ضد زلزله کنید. البته این جمله ، کمی اغراق آمیز بیان شد. استفاده از بتن تا حدی می تواند به مقاومت بهتر سازه ها در برابر زمین لرزه کمک کند.
  2. چرا سالیانه باید هزینه های زیادی برای بازسازی بناهای تازه ساخت ، کرد ؟ زمانی که با استفاده از مصالحی مانند بتن پیش تنیده می توان به کاهش ترک های دائمی روی سقف و بدنه های سازه کمک نمود و زمان بازسازی سازه ها در شمیرانات را به تعویق انداخت ، چرا از این مصالح ساختمانی استفاده نشود؟
  3. هزینه های ساخت سازه در شمیرانات به طور متوسط چقدر می شود ؟ شما می توانید با استفاده از بتن پیش تنیده ، این هزینه را چندین درصد کاهش دهید.
  4. با استفاده از بتن پیش تنیده در شمیرانات می توانید تعداد طبقات موردنظر خود را در ارتفاع کمتری احداث کنید. کاهش چند متری ارتفاع سازه در کاهش هزینه ها به صورت قابل توجهی ، اثرگذار است.
  5. حذف شماری از ستون ها و پایه ها در سازه های بتن پیش تنیده در شمیرانات موجب می شود که بتوان سازه ها را با دهانه های بزرگتر بنا نمود و بدین ترتیب پتانسیل معماری سازه ها را بالاتر برد.
  6. یکی از امتیازات بتن پیش تنیده ، کم بودن خیز تیرهای آن به طرف پایین است. خیز موجود به سمت بالای تیرهای بتن پیش تنیده با بارهای سرویس به مقابله برخواسته و موجب کاهش خیز به سمت پایین می شود.

خرید بتن پیش تنیده در شمیرانات

با استفاده از بتن پیش تنیده مرغوب و با کیفیت می توان سازه های مستحکم و مقاوم احداث نمود ، نه بتن هایی که غیراستاندارد و بی کیفیت هستند. بنابراین خرید بتن پیش تنیده دارای استانداردها و کیفیت های لازم از اهمیت بسزایی برخوردار است. مشتریان در شمیرانات برای خرید مرغوب ترین بتن پیش تنیده با ما تماس حاصل کنند.

مجموعه بتن پیش فشرده ایران (bpico) ، یکی از برترین کارخانه های تولید تیرچه پیش تنیده در ایران است که محصولات آن زیرنظر مهندسان و متخصصان بزرگی ساخته شده اند. ما ، کیفیت محصولات خود را تضمین می کنیم.

قیمت بتن پیش تنیده در شمیرانات

نرخ بتن پیش فشرده متأثر از کیفیت و متریال اولیه آن ، است. به همین علت است که کارخانه های مختلف ، نرخ متفاوتی را برای تیرچه پیش تنیده تولیدی خود مشخص می کنند. در زمان خرید تیرچه پیش تنیده به قیمت محصول ، کیفیت و مقاومت آن ، ضخامت آن و … توجه کنید تا با خرید بتن های بی کیفیت و غیراستاندارد ، ایمنی سازه خود را در معرض خطر قرار ندهید.

مجموعه بتن پیش فشرده ایران (bpico) ، ارزان ترین و باکیفیت ترین بتن پیش تنیده را به سازندگان و صاحبان پروژه ها در شهرستان شمیرانات عرضه می کند. ما مطمئن هستیم که با ارائه محصولی باکیفیت ، موجب خرسندی شما می شویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *