Search
Close this search box.

رباط کریم

چکیده این صفحه

با ما در ارتباط باشید کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان هستند

بتن پیش تنیده در رباط کریم را با توجه به ابعاد (طول ، عرض و ضخامت ) ، کیفیت ، قیمت و سایر ویژگی های مهم این محصولات خریداری نمایید.

رباط کریم واقع در جنوب غربی استان تهران است که جمعیتی بالغ بر صد و ده هزار نفر را در خود جای داده است. مساحت شهرستان رباط کریم حدود 275 کیلومتر مربع است. شهرستان رباط کریم دارای ظرفیت خوبی برای ساخت و ساز است.

ساخت و سازهای مسکونی و غیرمسکونی زیادی هر ساله در این شهرستان انجام می شود. مهندسان توجه داشته که ساخت و سازهای جدید در این شهرستان بر اساس اصول و استانداردها انجام شود و از مصالح ساختمانی جدیدی برای ساخت استفاده کنند. استفاده از مصالح ساختمانی جدید ، فواید زیادی دارد و همین مسئله موجب توجه سازندگان و مهندسان به استفاده از آنها شده است.

درک مفهوم پیش تنیدگی

خریداران بتن پیش تنیده در رباط کریم بهتر است تا حدودی با فناوری ساخت این مصالح ، آشنایی داشته باشند و سپس به خرید بتن پیش فشرده اقدام کنند. به منظور پیش تنیده کردن بتن ساده ، نوعی نیروی فشاری را با استفاده از کابل ها از طرفین به بتن اعمال نموده که در کاستن از تنش کششی در عضو بتنی اثرگذار است. اصلاً ممکن است این اعمال نیرو موجب حذف تنش کششی موجود در عضو بتنی شود.

در نتیجه اقدامات فوق ، یک تنش همیشگی و پیوسته در بتن بوجود آمده که در پی آن ظرفیت باربری عضو بتنی تا سطح بسیار زیادی افزایش پیدا می کند. دستاورد مهم پیاده سازی این تکنیک ، کاهش ترک های ناشی از لنگر خمشی می باشد. بدین ترتیب مقاومت کششی سازه بسیار زیاد می شود.

چندین تفاوت قابل تأمل میان بتن مسلح و بتن پیش فشرده

پیش از خرید بتن پیش تنیده در رباط کریم ، با تفاوت های بتن مسلح و بتن پیش فشرده آشنا می شویم. بتن پیش تنیده با استفاده از مواد اولیه مقاوم تری ساخته می شود. آلیاژ فولادی که در بتن پیش فشرده به کار می رود ، با آلیاژ فولاد به کار رفته در بتن آرمه کاملاً متفاوت است.

بتن پیش تنیده می تواند در مقابل بارهای سنگین ، مقاومت بالایی از خود نشان دهد. در حالی که توان بتن مسلح در برابر بارهای سنگین بسیار کمتر می باشد. اگر یک مقایسه دقیق بین وزن سازه های بتن پیش تنیده و وزن سازه بتن مسلح انجام دهیم ، مشاهده می کنیم که اختلاف فاحشی وجود داشته و سازه های بتن پیش تنیده بسیار سبکتر هستند. علت این است که در سازه های پیش فشرده ، مقاومت کل سطح مقطع بتن به کار گرفته می شود.

مزایای بتن پیش تنیده در رباط کریم

با بررسی هایی که صورت گرفته شده است ، مزایای زیادی از استفاده از بتن پیش تنیده کشف شده است. اگر از یک تولیدکننده تیرچه پیش تنیده حرفه ای به خرید بتن پیش فشرده اقدام کنید ، از مزایای زیر برخوردار خواهید شد :

کاهش هزینه های ساخت سازه در رباط کریم : با استفاده از بتن پیش فشرده ، هزینه های ساخت سازه را می توان تا حدی پایین آورد. حتماً برای سازندگان و صاحبان پروژه ها در رباط کریم ، این مزیت از مهمترین مزایای استفاده از بتن پیش تنیده خواهد بود.

خسارت های کمتر در زمان زمین لرزه : سازه های سبک در زمان زمین لرزه ، خسارت کمتری را به بار می آورند. بهتر است با استفاده از بتن پیش تنیده در رباط کریم ، به مقاوم سازی سازه های خود در این شهرستان کمک کنید.

ساختمان هایی مستحکم تر در رباط کریم : تحقیقات و مشاهدات نشان داده است که ساختمان هایی که با استفاده از بتن پیش تنیده ساخته می شوند ، بسیار مقاوم و مستحکم تر از سازه های ساخته شده با بتن های معمولی هستند.

به تعویق انداختن زمان بازسازی ساختمان ها در رباط کریم : استفاده از بتن پیش تنیده موجب کاهش احتمال ایجاد شکاف های ریز در بدنه و سقف می شوند. نتیجه این اتفاق ، به تعویق افتادن زمان بازسازی ساختمان ها می باشد. این مسئله خود در کاهش هزینه ها به شکل غیرمستقیم اثرگذار است. حیف است که سازندگان از بتن پیش تنیده در رباط کریم برای ساخت سازه های خود استفاده نکنند.

کاهش ارتفاع کلی سازه ها در رباط کریم : دیگر چه مزیتی مهمتر از کاهش ارتفاع کلی سازه ؟ کاهش ارتفاع سازه برای سازندگان بسیار مهم است. سازندگان می توانند تعداد طبقات بیشتری را در یک ارتفاع ثابت احداث نمایند.

انعطاف پذیری همه جانبه : استفاده از بتن پیش فشرده از جهات مختلفی موجب آزادی عمل معماران و بناها می شود.نصب آسان لوله ها و تأسیسات ، دیوارکشی بر اساس میل و خواست خود و … از جمله موارد این انعطاف پذیری هستند.

خرید بتن پیش تنیده در رباط کریم

بتن پیش فشرده را نباید از هر کارخانه ای خریداری نمود ؟ آیا شما از عواقب استفاده از بتن پیش تنیده بی کیفیت و غیراستاندارد آگاه هستید ؟ آیا حاضر هستید که سازه خود را به دلیل سهل انگاری و عدم توجه به خرید مصالح مرغوب ، ضعیف احداث کنید و خود را مدیون خریداران کنید ؟

مجموعه بتن پیش فشرده ایران (bpico) ، بتن پیش فشرده ای را به مشتریان خود عرضه می کند که به لحاظ کیفی ، جایگاه اول را در ایران دارد. کیفیت و مرغوبیت بتن های پیش تنیده تولیدی این مجموعه ، مطابق با خواست مهندسان بزرگ و مطرح کشور است. با خیالی آسوده ، سازه های خود را با استفاده از بتن های تولیدی این مجموعه بنا کنید.

قیمت بتن پیش تنیده در رباط کریم

چگونه می توان در سال های اخیر ، یک قیمت ثابت را برای محصولات مختلف اعلام کرد ؟ نوسانات بازار ، مانع از تعیین نرخ مشخصی برای محصولات مختلف از جمله بتن پیش فشرده می شود. به طور مثال نرخ فولاد مدام در حال افزایش و بعضاً در حال کاهش است. نرخ بتن پیش فشرده به نرخ فولاد وابسته است. به هر حال از بیان قیمت دقیق بتن پیش فشرده معذور هستیم ، اما به شما اطمینان می دهیم که باکیفیت ترین بتن های پیش تنیده را بتوانید با قیمت مناسب از bpico خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *