Search
Close this search box.

بانه

چکیده این صفحه

با ما در ارتباط باشید کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان هستند

Archiexpo

بتن پیش تنیده در بانه به بهبود کیفیت ساخت سازه های عمرانی کمک زیادی می کند. استفاده از این مصالح ، قطعاً سودمند خواهد بود.

بانه ، یکی از شهرستان های معروف استان کردستان می باشد که جمعیتی حدود 170000نفر دارد. این شهرستان به دلیل اینکه در مرز قرار گرفته است و بورس خرید لوازم دیجیتالی و لوازم خانگی است ، پذیرای مسافران و گردشگران زیادی است. جاذبه های گردشگری بانه ، بسیار زیاد است.

ساخت و سازهایی که اخیراً در بانه انجام می شود ، اغلب به صورت اصولی و با استفاده از مصالح ساختمانی جدید می باشد. مزایای استفاده از مصالح ساختمانی جدید موجب شده است که سازندگان به استفاده از چنین مصالحی اهمیت بدهند. بتن پیش فشرده از جمله مصالحی است که به سازندگان کمک می کند که سازه های عمرانی را سریعتر و کم هزینه تر احداث کنند.

چرا باید از فناوری بتن پیش فشرده در سازه ها استفاده نمود ؟

استفاده از بتن پیش تنیده در بانه برای ساخت سازه های عمرانی به شدت توصیه می شود. بتن معمولی در مقابل نیروهای کششی ، ضعیف تر از حد انتظارات است. لذا برای جبران این نقطه ضعف ، آرماتورهایی را به کار می برند. هر یک از آرماتورهای به کار رفته به گونه ای در برابر تنش ها ایستادگی می کنند. پیش تنیدگی سبب می شود که بتن در مقابل نیروهای کششی به مقاومت ایده آل برسد. قیمت بتن پیش فشرده با توجه به مزایایی که استفاده از آن دارد ، واقعاً مناسب است.

استفاده از بتن پیش تنیده موجب می شود که در استفاده از یکی از پرکاربردترین فلزات یعنی آهن صرفه جویی شود. زیرا فولاد ، آلیاژی است که از آهن ساخته می شود و در بتن استفاده می شود. زمانی که بتن را با فناوری پیش تنیدگی تولید می کنند ، به فولاد کمتری نیاز است. لذا میزان استفاده از آهن کاهش پیدا می کند.

کاربردهای مهم و قابل توجه بتن پیش فشرده

با استفاده از بتن پیش تنیده در بانه می توان سازه های مختلفی را بنا نمود. در اغلب کشورهای دنیا با استفاده از بتن پیش فشرده ، پل های معلقی را احداث می کنند. در ساختمان سازی از بتن پیش فشرده برای پایه ها ، شمع ها و دیوارهای باربر و … استفاده می شود.

ساخت هتل ، ویلا ، برج ، مجتمع های مسکونی ، مجتمع های تجاری ، اقامتگاه های موقتی و … در شهرستان بانه را می توان با بتن پیش تنیده انجام داد. ساخت چنین سازه هایی با بتن پیش تنیده سریعتر از آنچه که فکر کنید ، به پایان می رسد.

بررسی فرآیند ساخت بتن پیش فشرده

در کارخانه تیرچه پیش تنیده ، ساخت بتن پیش تنیده در بانه را بر اساس اصول خاصی انجام می دهند.

روند ساخت بتن پیش تنیده ، چیزی فراتر از ادغام بتن و فولاد است و دو شاخصه مهم در آن وجود دارد:

نخست ، بتن تحت فشار و انقباض ، به قدرت زیادی می رسد.

دوم ، فولاد تحت کشش قرار گرفته و به طول استاندارد خود می رسد و قدرتمندتر می شود.

بر اساس این دو شاخصه مهم ، ساخت بتن انجام می شود :

کابل های فولادی را تحت کشش قرار می دهند. بتن ریزی در پیرامون کابل های تحت کشش انجام می شود. بتن را با کابل هایی که در معرض کشش هستند ، عمل آوری می کنند. در نهایت باید کابل های بیرون زده از طرفین را قطع کنند.

روند ساخت بتن پیش تنیده در بانه به صورت خلاصه بیان شد. این امکان وجود دارد که در سازه ها به جای کابل از آرماتوربندی استفاده شود. کارخانه های تیرچه پیش تنیده ممکن است برای ساخت بتن ، تکنیک های متفاوتی را به کار بگیرند. متخصصان و کارشناسان بر اساس مطالعات و تجربیات خود ، در تلاش هستند که ساخت بتن پیش تنیده را به بهترین روش و بالاترین کیفیت انجام دهند.

بتن پیش تنیده این شرایط را ایجاد کرده که بتوان ستون ها و تیرها را با دهانه بلندتری ایجاد کرد. با استفاده از بتن پیش تنیده ، ظرفیت حمل بار نهایی مقطع یک عضو چندین برابر خواهد شد. این مزیت ، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

مزایای استفاده از بتن پیش تنیده در بانه

– چندین برابر شدن مقاومت سازه ها در بانه

– کاهش بیست درصدی هزینه های ساخت و ساز

– عدم نیاز به بازسازی های زودهنگام سازه ها به دلیل کاهش ترک های ایجاد شده

– بروز واکنشی بهتر نسبت به زمین لرزه

– صرفه جویی ده درصدی در مصرف مصالح ساختمانی به دلیل عدم نیاز به ایجاد برخی از ستون ها و پایه ها و کاهش ضخامت سقف و …

– امکان افزودن یک یا دو طبقه بیشتر به دلیل کاهش ارتفاع سازه در بانه

– سبک سازی سازه ها در شهرستان بانه

خرید بتن پیش تنیده در بانه

مجموعه بتن پیش فشرده ایران (bpico) ، تولیدکننده حرفه ای بتن پیش تنیده است که بتن های پیش تنیده ای را تولید می کند که کیفیت آن در حد بالایی است. با استفاده از بتن های پیش تنیده ساخت bpico ، می توانید به مزایای ذکر شده در واقعیت دست پیدا کنید. زیرا استفاده از بتن های پیش تنیده بی کیفیت نمی تواند موجب افزایش مقاومت سازه ها شود.

این مجموعه ، سازنده انواع بتن پیش تنیده در ابعاد مختلف با رعایت اصول استانداردهای جهانی است. مشتریان گرامی در شهرستان بانه برای خرید بتن های پیش تنیده موردنیاز خود ، این مجموعه را انتخاب کنند.

قیمت بتن پیش تنیده در بانه

مجموعه بتن پیش فشرده ایران (bpico) ، قصد دارد بهترین کارخانه بتن پیش تنیده در ایران باشد. در همین راستا تلاش می کند که باکیفیت ترین بتن های پیش تنیده را با قیمت مناسب به مشتریان عرضه کند. در مناسب بودن قیمت بتن های پیش تنیده این کارخانه ، جای هیچگونه شک و تردیدی نیست. لذا با خیالی آسوده می توانید بتن های پیش تنیده موردنیاز خود را از این مجموعه خریداری نموده و سازه های عمرانی خود در شهرستان بانه را مقاوم احداث کنید. نرخ دقیق بتن های پیش تنیده در ابعاد موردنظر خود را می توانید از کارشناسان ما بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *