Search
Close this search box.

کنگاور

چکیده این صفحه

با ما در ارتباط باشید کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان هستند

بتن پیش تنیده در کنگاور برای ساخت و سازهای مختلفی که در این شهرستان انجام می شود ، مورد استفاده قرار می گیرد.

کنگاور ، یکی از شهرستان های استان کرمانشاه می باشد. استفاده از مصالح ساختمانی جدید به پیشرفت ساخت و سازها در کنگاور کمک زیادی می کند. یکی از این مصالح ساختمانی ، بتن پیش فشرده است که بر پایه نوین ترین تکنولوژی صنعت ساختمان سازی ، ساخته شده است.

کارخانه های مختلفی در ایران به ساخت بتن پیش تنیده اقدام می کنند. هموطنان گرامی در شهرستان کنگاور به یاد داشته باشند که بتن پیش فشرده را از بهترین کارخانه تیرچه پیش تنیده خریداری کنند.

مصالحی پرکاربرد و پرسود

استفاده از بتن پیش تنیده در کنگاور  به دلیل کاربردی بودن و بهینه بودن آن ، مورداستقبال قرار گرفته است. بتن پیش فشرده ، بیش از نیم قرن است که ابداع شده است. اما در آن زمان ها ، به استفاده از آن در ساخت و سازها توجهی نشد. اما چندین سال است که توجه زیادی به استفاده از بتن پیش فشرده شده است. ابتدا کشورهای پیشرفته به استفاده از بتن پیش فشرده روی آوردند و پس از آن شهرهای بزرگ در ایران برای ساخت و سازهای خود از بتن پیش فشرده استفاده نمودند. پس از مدتها استفاده از بتن پیش فشرده در سایر شهرها رایج شد. امروزه حتی در برخی از روستاها از بتن پیش فشرده برای ساخت و سازها استفاده می کنند.

این مسئله جای امیدواری دارد و نشان می دهد که تمامی افراد در شهر و روستا به اهمیت ساخت و سازهای اصولی و باکیفیت پی برده اند. از این رو از باکیفیت ترین مصالح ساختمانی استفاده می کنند.

فرآیند ساخت بتن پیش تنیده به دو شکل رواج پیدا کرده است :

استفاده از بتن پیش تنیده در کنگاور ، مزایای بسیار زیادی دارد. پیش تنیدگی را به دو صورت انجام می دهند که نتیجه آنها بتن پس کشیده و بتن پیش کشیده است.

در فرآیند تولید بتن ، کابل ها را داخل غلاف ها گذاشته و در قسمت موردنظر تعبیه می کنند. در مرحله دوم ، بتن ریزی را با دقت بالایی انجام می دهد. پس از اینکه بتن به مقاومت لازم رسید ، کابل کشی را انجام می دهند. با این تکنیک می توان اعضا را به شکل پیش ساخته درآورد. همچنین می توان سازه را در محل موردنظر بدین صورت سروهم بندی نمود.( بتن پس کشیده یا پس تنیده )

اگر در فرآیند تولید بتن ، بتن ریزی را پس از کابل کشی انجام دهند ، بتن به صورت پیش تنیده یا پیش کشیده ساخته می شود. بهتر است برای استفاده از بتن پیش تنیده در کنگاور ، بتنی را تهیه کنید که به این روش تولید شده است. نخست ، فولاد را در بستری مشخص قرار می دهند. در مرحله بعد ، کابل ها را تا مرز جاری شدن می کشانند. نوبت به بتن ریزی می رسد. پس از مدتی میان بتن و فولاد ، یک چسبندگی مشخصی بوجود می آید و بتن به آن استحکام ایده آل می رسد. برش کابل ها را یک به یک انجام می دهند. در نتیجه ، نیروی کششی فولاد در حالت فشاری به سازه بتنی وارد می گردد. این تکنیک نیازمند انجام در کارخانه ها و واحدهای تولیدی است. ( بتن پیش تنیده یا پیش کشیده )

ساخت سازه های انعطاف پذیر ، سبک و عمری

یکی از مزایای استفاده از بتن پیش تنیده در کنگاور ، کاهش وزن سازه ها است. وزن سازه هایی که در کنگاور با استفاده از بتن پیش تنیده ساخته شده اند ، بسیار کمتر از سازه های معمولی است. اگر سازندگان هوشمندانه عمل کنند ، از فرصت بهره مندی از چنین مزایایی غافل نمی شوند.

انعطاف پذیری سازه های بتن پیش فشرده به دلیل نبود پایه ها و ستون های مزاحم ، بیشتر است که این مسئله مورد توجه معماران و نقشه کش ها است.

به کمترین مقدار رسیدن ترک ها ، موجب می شود که سازه های کنگاور که با استفاده از این نوع بتن ساخته شده اند ، عمر بسیار خوبی کنند. کدام سازنده یا مالک عاقلی به فکر طولانی بودن طول عمر سازه خود نخواهد بود ؟

نزول هزینه های ساخت و ساز

اگر هزینه های ساخت سازه های مختلف خود را با یکدیگر مقایسه کنید ، متوجه می شوید که استفاده از بتن پیش تنیده در کنگاور تا چه اندازه به صرفه خواهد بود. به طور مثال اگر یک سازه معمولی را با دو میلیارد تومان احداث کنید ، یک سازه بتن پیش تنیده با همان مشخصات ( طبقات یکسان و متراژ یکسان و امکانات و مصالح یکسان و … ) را می توانید با یک میلیارد و نهصد یا یک میلیارد و هشتصد و پنجاه میلیون تومان احداث کنید.

قطعاً برای سازندگان چنین کاهش هزینه ای ، مهم خواهد بود. زیرا منجر به سودآوری بیشتر آنها خواهد شد. زمانی که چندین سازه با چنین مصالحی ساخته شوند ، سوددهی برای سازندگان بیشتر خواهد بود.

خرید بتن پیش تنیده در کنگاور

مجموعه بتن پیش فشرده ایران (bpico) ، در ساخت بتن پیش تنیده بسیار توانمند و ماهر است. این مجموعه سالهاست که در این عرصه فعالیت می کند و یکی از برترین کارخانه های ایران است. شما کنگاوری های عزیز برای سازه های خود از بتن پیش تنیده ساخت bpico استفاده کنید.

استفاده از محصولات این کارخانه به افزایش کیفیت سازه های هموطنان در کنگاور کمک زیادی می کند. bpico مفتخر است که در جای جای ایران مشتری دارد. شمار مشتریان این مجموعه از نقاط مختلف کشور بسیار زیاد است.

قیمت بتن پیش تنیده در کنگاور

بتن پیش تنیده را با قیمت منطقی و درست خریداری کنید تا نه هزینه مازادی پرداخت کنید و نه محصولات بی کیفیتی را خریداری کنید. مجموعه بتن پیش تنیده ، قیمت گذاری بتن های پیش تنیده خود را بر اساس انصاف و منطق انجام داده است. شما با خرید از این مجموعه از دو نظر آسوده خاطر خواهید بود. اولاً محصولات باکیفیتی خریداری کرده اید. دوماً قیمت واقعی آن را پرداخت کرده اید. مجموعه بتن پیش فشرده ایران منتظر سفارشات شما کنگاوری های عزیز و گرامی است. باکیفیت ترین ها را با نرخ به روز و دقیق به شما ارائه می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *