Search
Close this search box.

هرات

چکیده این صفحه

با ما در ارتباط باشید کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان هستند

بتن پیش تنیده در هرات ، به عنوان مصالحی به صرفه و ارزشمند مورداستفاده قرار می گیرد. استفاده از این مصالح ، مزایای زیادی دارد.

هرات از شهرستان های یزد می باشد. در این شهرستان ، ساخت و سازهایی صورت می گیرد. برای ساخت و سازهایی که قرار است در این شهرستان انجام شود ، بهتر است از مصالح ساختمانی جدید استفاده شود.

به طور مثال ، استفاده از بتن پیش فشرده بسیار سودمند است. این مصالح با توجه به فناوری نوینی ساخته شده است که ویژگی های این نوع بتن را کاملاٌ متمایز از سایر بتن ها کرده است.

بتن پیش تنیده چیست و چرا به استفاده از آن اهمیت داده می شود ؟

خرید بتن پیش تنیده در هرات باید مورد توجه سازندگان قرار بگیرد. بتن پیش فشرده بسیار متفاوت از بتن معمولی است. زیرا کمبودهای بتن معمولی را ندارد. بتن پیش تنیده با استفاده از تکنیک خاصی ساخته شده است که موجب افزایش مقاومت کششی آن شده است.

بنابراین بتن پیش فشرده به عنوان مصالحی که هم در برابر کشش و هم در برابر فشار دارای مقاومت بسیار زیادی است ، مورد توجه سازندگان در کشورهای بزرگ دنیا قرار گرفت. پس از آن سایر سازندگان در شهرها و حتی روستاها به استفاده از بتن پیش تنیده روی آوردند.

ویژگی هایی از بتن پیش تنیده که سایر بتن ها فاقد آن خصوصیات هستند :

استفاده از بتن پیش تنیده در هرات ، مزایای بسیار زیادی دارد.

– بتن پیش تنیده موجب دوام بسیار زیاد سازه ها می شود. در حالیکه بتن معمولی اصلاً این سطح از دوام را ایجاد نمی کند.

– بتن پیش تنیده موجب مقاومت بسیار زیاد سازه در برابر هرگونه صدمه یا حادثه ای می شود. اما بتن معمولی ، یک مقاومت معمولی را ایجاد می کند.

– خصیصه دیگر بتن پیش تنیده ، سبکی آن است. این سبکی موجب می شود که وزن سازه بسیار کاهش پیدا کند.

– با استفاده از بتن پیش فشرده می توان سقف هر طبقه را نازک تر ایجاد کرد تا در مجموع ارتفاع سازه کاهش پیدا کند تا هزینه ها بدین طریق کاسته شود.

– با استفاده از بتن پیش تنیده در هرات می توان سرعت اجرای پروژه را افزایش داد. در واقع می توان پروژه را زودتر از آنچه که برنامه ریزی شده است به خاتمه رساند.

– بتن پیش تنیده موجب خسارت کمتر در زمان زمین لرزه می شود. بتن معمولی به دلیل فروپاشی سریعتر موجب افزایش آمار خسارت ها می شود.

چرا تأکید زیادی به استفاده از بتن پیش فشرده است ؟

با استفاده از بتن پیش تنیده در هرات می توان سازه های بهتری از هر نظر ایجاد کرد. پیش از فروپاشی هر ساختمان بتنی ، ترک هایی در بتن افتاده و پس از آن سازه ، نقش زمین می شود و ترک های عمیق تری در سازه ایجاد می شود. هنگامی که آب به این ترک ها ورود می کند ، فولاد پوسیده می شود. به منظور رخ ندادن این مشکل ، باید قدرت عضو را زیاد کنند. به همین دلیل پیش تنیدگی را انجام می دهند.

پیش تنیدگی را طوری انجام داده تا آرماتورها کشیده شوند. اگر قرار است برای یک رودخانه یا جویبار بسیار بزرگ یک پل احداث کنند ، در صورتی که این پل را با بتن مسلح معمولی احداث نمایند  ، عمق دهانه زیاد شده که که در این حالت تردد قایق های بزرگ و کشتی ها مشکل می شود. اگر بخواهند دهانه طولانی تر شود و عمق کمتر شود ، پیش تنیدگی صورت می گیرد.

با استفاده از بتن پیش تنیده در هرات می توان موجب کاهش شکاف ها در مقطع کششی ، به حداکثر رساندن مقاومت فشار بتن ، عدم خوردگی و پوسیدگی آرماتورها به دنبال ترک ها ، کم کردن سطح مقطع عضو و به بیشترین مقدار رساندن مدت زمان انهدام و از هم گسیختگی سازه ها شد.

کمتر مصالحی را می شناسیم که بتواند سازه ها را اینگونه مقاوم و قدرتمند کند. به همین علت باید اعلام کنیم بتن پیش فشرده بهترین مصالح برای ساخت سازه های بزرگ و پل ها است. با استفاده از این نوع بتن ، از شر ایجاد ترک ها در سازه ها برای همیشه خلاص می شوید.

بهترین روش تولید تیرچه پیش تنیده چیست ؟

برای ساخت بتن پیش تنیده در هرات می توان از تکنیک پس کشیده یا پیش کشیده استفاده نمود. تفاوت این روش ها به زمان کشش کابل ها بر می گردد. در پیش کشیدگی نخست کابل ها را کشش داده و سپس بتن ریزی می کنند. اما در پس کشیدگی ، نخست بتن ریزی کرده و پس از آن کابل ها را می کشند. معمولاً پس کشیدگی را روش بهتری برای استفاده در پروژه های انبوه می دانند.

چیزی که شما سازندگان باید بدان توجه داشته باشید ، خرید بتن پیش تنیده از یک کارخانه بزرگ و بسیار حرفه ای است که در این زمینه دارای تجربه بسیار زیادی باشد.

خرید بتن پیش تنیده در هرات

مجموعه بتن پیش فشرده ایران (bpico) ، به چندین دلیل بهترین کارخانه تولید این محصول است. اول ، این مجموعه دارای مهندسانی است که تخصص بالایی در زمینه ساخت بتن پیش تنیده بر اساس اصول نوین دارند. دوم ، متریالی که این مجموعه برای ساخت بتن پیش تنیده استفاده می کند از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است و این مسئله سبب می شود که کیفیت بتن نهایی بسیار بالا باشد.

سوم اینکه ، مراحل ساخت بتن پیش تنیده بارها موردتست قرار می گیرد و نظارت کامل و موشکافانه ای بر روی روند ساخت بتن پیش تنیده وجود دارد.

قیمت بتن پیش تنیده در هرات

قیمت بتن پیش فشرده بر اساس چندین فاکتور مهم مشخص می شود که سازندگان با توجه به آنها قیمت گذاری این محصول را انجام می دهند. کارخانه های بزرگ که مطرح و حرفه ای هستند اصلاً نیازی ندارند که بر روی نرخ بتن پیش فشرده ، هزینه مازادی اضافه کنند. زیرا آنها مشتریان زیادی داشته و سود خود را از فروش زیاد خود می برند. اما کارخانه های کوچک و تازه کار به دنبال آن هستند که با گران فروشی ، سود زیادی کنند. مجموعه بتن پیش فشرده ایران (bpico) ، حرفه ای ترین سازنده این محصول است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *