Search
Close this search box.

بافق

چکیده این صفحه

با ما در ارتباط باشید کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان هستند

بتن پیش تنیده در بافق از بهترین مصالح ساختمانی به حساب می آید که هم هزینه های ساخت و ساز را کاهش داده و هم مقاومت سازه ها را افزایش می دهد.

بافق ، واقع در استان یزد می باشد. این شهرستان همانند سایر شهرستان های استان یزد دارای بافت سنتی و قدیمی است. برای ساخت و سازهای این شهرستان بهتر است از مصالح ساختمانی جدید استفاده شود که کیفیت سازه ها را افزایش دهد.

بتن پیش تنیده ، یکی از مصالح ساختمانی جدید است که استفاده از آن برای ساخت و سازهای مختلف سودمند است. سازندگان یزدی با استفاده از این محصول برای سازه های خود از لحاظ مالی و کیفی ، به منفعت زیادی دست پیدا خواهند کرد. در ادامه اطلاعات نسبتاً مفیدی درباره این مصالح در اختیار شما قرار می دهیم.

مقایسه کارایی بتن پیش تنیده و بتن معمولی

بهترین کارخانه تیرچه پیش تنیده ، ساخت این مصالح را بر اساس اصول و استانداردها انجام می دهد. کارایی بتن پیش تنیده در بافق تقریباً مشابه بتن معمولی است. اما ویژگی های بتن پیش تنیده متفاوت از ویژگی های بتن معمولی است. تیرچه پیش تنیده براساس تکنولوژی جدید با استفاده از دستگاه های مخصوصی ساخته می شود.

هدف از ساخت این محصول ، حذف ایرادات بتن معمولی بوده است. سازندگان و مهندسان همواره از مقاومت پایین بتن معمولی انتقاد کرده اند و آن را از جهاتی مسبب کاهش کیفیت سازه ها دانسته اند. به همین علت بتن پیش تنیده با فناوری نوین ساخته شد. بتن پیش تنیده دارای بیشترین مقاومت فشاری و کششی است که این همان چیزی است که سازندگان به دنبال آن بوده اند.

استفاده از تیرچه پیش تنیده دارای فوایدی همانند موارد زیر است :

استفاده از بتن پیش تنیده در بافق بسیار مفید است. سازندگان و مهندسان باید با مزایای استفاده از بتن پیش تنیده آشنا باشند تا درباره استفاده یا عدم استفاده از آن بهتر تصمیم گیری کنند.

  1. استفاده از بتن پیش تنیده موجب می شود که مصرف مصالح ساختمانی به شدت کاهش پیدا کند. این صرفه جویی در مصالح مربوط به استفاده از مصالح مختلفی مانند داربست ، بتن ، میلگرد و … است.
  2. با استفاده از بتن پیش تنیده می توان استحکام و مقاومت سازه ها را به طور قابل توجهی بهبود بخشید.
  3. با استفاده از بتن پیش تنیده می توان طول عمر سازه ها را چند سال افزایش داد تا نیازی به بازسازی زودهنگام سازه ها در این شهرستان نباشد.
  4. اگر از بتن پیش تنیده استفاده کنید ، ستون های کار کمتر شده و این مسئله ، زمینه طراحی بهتر پلان ها را فراهم می کند.
  5. با استفاده از بتن پیش تنیده در بافق می توان سازه ها را کوتاهتر احداث نمود. زیرا سقف هر طبقه ، نازک تر می شود که در مجموع سبب کاهش ارتفاع کلی سازه می شود.
  6. کاهش وزن سازه ها ، اتفاق بسیار مهمی است که حاصل استفاده از بتن پیش فشرده می باشد.
  7. هزینه های ساخت و ساز در شهرستان بافق با استفاده از این مصالح ساختمانی ، چندین درصدی کاهش پیدا می کند.

بهترین روش اجرای سقف برای سازه های جدید

یکی از راه های به حداکثر رساندن دهانه سقف ها ، پیش تنیده نمودن دال بتنی می باشد. سقف های پیش تنیده معمولاً برای سازه هایی با دهانه های بلند استفاده می شود. این سقف ها برای سازه هایی مانند پارکینگ های طبقاتی ، ساختمان های مسکونی و برج ها ، پاساژها ، سینماها ، هتل ها ، مراکز تفریحی و گردشگری ، پل ها ، سازه های کابلی معلق ، کارخانه ها ، سوله ها ، سازه های ورزشی و … قابل اجرا است. با استفاده از بتن پیش تنیده در بافق ، سقف سازه ها را به صورت تیرچه پیش تنیده در بیاورید.

عناصر اصلی این سیستم شامل کابل ها ، غلاف های گالوانیزه ، گوه ها ، صفحات مهاری ، قطعات شیپوری و … می باشند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید آیا می توان سقف سازه ها را به صورت پس تنیده اجرا نمود. نه اصلاً امکان اجرای سقف به صورت پس تنیده وجود ندارد.

 پس تنیده بدان مفهوم است که کابل ها بعد از خواباندن روی سقف ، تحت کشش قرار بگیرند و مقطع پس تنیده شود که این کار هیچگونه مزیتی ندارد. زیرا پس از بارگذاری تارهای پایینی سقف در معرض کشش قرار گرفته و شکاف های ریزی می خورد و کشش آرماتور یا کابل ها موجب افزایش ترک ها می شود. همچنین در صورت نبود کابل ها در غلاف ، بتن در مرحله کشش کاملاً ریز شده و در صورت وجود کابل ها در غلاف ، تزریق درون غلاف ها پس از بارگذاری نشدنی است. لذا اجرای سقف به صورت پس تنیده ، عملاً نشدنی است.

خرید بتن پیش تنیده در بافق

بتن پیش تنیده را از بزرگترین کارخانه ساخت این محصول در ایران خریداری کنید. کارخانه بتن پیش فشرده ایران (bpico) ، یکی از بهترین ها در حوزه ساخت بتن پیش فشرده می باشد که ساخت این محصول را بر اساس فناوری جدید و توجه به دستورالعمل ها انجام می دهد که خروجی خط تولید آن ، بتن هایی است که کیفیتی بی نظیر دارند.

برای خرید بتن پیش تنیده در ابعاد و اندازه های گوناگون با این مجموعه تماس حاصل کنید. این مجموعه می تواند بتن پیش تنیده موردنیاز سازه شما را در هر حجم و اندازه ای تأمین کند. کیفیت برای این مجموعه حرف اول را می زند و همین مسئله موجب افزایش حداکثری کیفیت محصولاتش شده است.

قیمت بتن پیش تنیده در بافق

نرخ بتن پیش تنیده بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین می شود که شاخص ترین آنها کمیت و کیفیت است. در واقع ابعاد محصولات و کیفیت مواد اولیه به کار رفته برای ساخت آنها مشخص می کند که قیمت بتن پیش تنیده چقدر باشد. با استفاده از بتن پیش تنیده مرغوب و استاندارد می توانید مقاومت و کیفیت سازه های خود را افزایش دهید. بنابراین باید بیشترین توجه خود را بر روی بررسی کیفیت محصولات بگذارید و تنها به بررسی قیمت ها توجه نکنید. خرید بتن پیش فشرده برای سازه های شما صد درصد مقرون به صرفه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *