Search
Close this search box.

گرمسار

چکیده این صفحه

با ما در ارتباط باشید کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان هستند

بتن پیش تنیده در گرمسار : سازه های عمرانی جدید در گرمسار با استفاده از مصالح ساختمانی نوین مانند بتن پیش فشرده ساخته می شوند.

مطالعات و تحقیقات نشان داده است که ساخت سازه های عمرانی به کمک فناوری های جدید و با استفاده از مصالح ساختمانی جدید ، مزایای بسیار زیادی دارد. امروزه صنعت ساخت و ساز پیشرفت های زیادی کرده است و با گذشته تغییرات زیادی کرده است.

پیشرفت های حاصل شده مدیون مطالعات و آزمایشات دقیق دانشمندان و مهندسان این عرصه است. این مطالعات و آزمایشات ، خروجی مختلفی داشته است که یکی از آنها تولید مصالح ساختمانی جدید است. بتن پیش فشرده ، یکی از این مصالح ساختمانی نوین است که بر اساس تکنولوژی پیش تنیدگی ساخته شده است.

آشنایی جامع و کامل با بتن پیش فشرده

شما خریدارانی که تصمیم به خرید بتن پیش تنیده در گرمسار گرفته اید ، چه اطلاعاتی از آن در اختیار دارید ؟ از کارایی و قیمت بتن پیش فشرده تا چه اندازه با خبر هستید ؟ آیا با نتایج حاصل از استفاده از بتن پیش تنیده آشنایی دارید ؟ در ادامه اطلاعاتی مختصر و مفید در این زمینه در اختیار شما قرار می دهیم.

پیش تنیدگی به صورت اعمال یک تنش ثابت و پیوسته در یک عضو بتنی مطابق با اندازه های استاندارد است که به دنبال آن ، بخش گسترده ای از تنش های زنده و مرده در عضو بتنی نابود شده و توان تحمل وزن بتن بالا می رود.

بتن پیش تنیده ، یکی از نوین ترین فرم های سازه می باشد که به مهندسی سازه ورود کرده است. استفاده از بتن پیش تنیده در گرمسار برای ساخت سازه ها باید مورد توجه قرار بگیرد. در سالهای نخست قرن بیست و یکم ، یک دانشمند فرانسوی با بهره گیری از یک رویکرد منطقی و به کمک فولادی با پایداری بالا موفق به استفاده موفقیت آمیز از تکنیک پیش تنیدگی شد.

در نتیجه ، استفاده از بتن پیش تنیده به شدت رایج شد. در اغلب کشورهای پیشرفته از استفاده بتن پیش تنیده استقبال بسیار خوبی شد. بیشترین استفاده ای که از بتن پیش فشرده می شود ، در ساخت تیرها و دالها است. بتن پیش تنیده در کارخانه تیرچه پیش تنیده تولید شده تا بر اساس نظارت دقیق و استانداردها ساخته شود.

چندین اصطلاح مهم درباره پیش تنیدگی که باید بدانید :

پیش از استفاده از بتن پیش تنیده در گرمسار بهتر است با چندین اصطلاح مرتبط با آن ، تا حدودی آشنا شوید. برخی از این اصطلاحات را مرور می کنیم :

تنش : تنش در واقع عبارتست از فشارهای حاصل از بارگذاری در مقطع بتن که این اصطلاح را به وفور شنیده اید.

پیش تنش : پیش تنش همان حالت کلی از بین بردن بخشی از تنش های کششی بتن با وارد کردن فشار به دو شیوه پس کشیده و یا پیش کشیده است.

پس کشیده : شیوه ای از پیش تنیدگی است که کابل ها را پس از پایدار شدن بتن ، کاملاً می کشند.

پیش کشیده : شیوه ای از پیش تنیدگی است که میله های تقویت شده را از پیش کشیده و پس از خلاص کردن آنها ، به بتن فشار وارد می شود.

مزایای استفاده از بتن پیش تنیده در گرمسار

  1. با استفاده از بتن پیش تنیده می توان کنسول های بلندتری در سازه ها پیاده سازی نمود. هرگز نمی توان دیگر سقف سازه ها را به صورت کنسول های بلند درآورد. لذا برای بهره مندی از این مزایا ، باید سقف پیش تنیده را اجرا نمود.
  2. سقف پیش تنیده دارای حداقل ضخامت است که این مسئله سبب کاهش چندین متری ارتفاع سازه ها در شهرستان گرمسار می شود.
  3. سازندگان سازه ها در شهرستان گرمسار تمایل دارند که هزینه های ساخت سازه را تا حد ممکن پایین بیاورند. البته به این مسئله توجه دارند که کیفیت ساخت پایین نیاید. در واقع کاهش هزینه های ساخت تا جایی موردنظر سازندگان است که منجر به کاهش کیفیت کار نشود. با استفاده از بتن پیش تنیده در گرمسار می توانید هزینه های ساخت را پایین بیاورید به گونه ای که کیفیت ساخت اصلاً کاهش پیدا نکند.
  4. به کمک بتن پیش تنیده می توان تیرها و آویزهای اضافی را حذف نمود. لذا خواباندن و نصب سیستم های تأسیساتی بسیار آسان است.
  5. سقف های سازه ها همواره در معرض فشار قرار دارند و دچار ترک های زیادی می شوند. اگر سقف پیش تنیده برای سازه ها اجرا شود ، خبری از ایجاد ترک بر روی سقف ها نخواهد بود.
  6. سازندگان و صاحبان پروژه ای که به سریع تمام شدن پروژه های عمرانی خود اهمیت زیادی می دهند ، از بتن پیش فشرده استفاده کنند.
  7. حتماً می دانید که در سازه های بتن معمولی در گرمسار باید ستون گذاری بر اساس آکس بندی مشخصی انجام شود. اما در سازه های بتن پیش تنیده این محدودیت وجود نداشته و می توان ستون گذاری را به صورت نامنظم انجام داد.

خرید بتن پیش تنیده در گرمسار

با استفاده از بتن پیش تنیده در گرمسار می توان سازه هایی بنا نمود که ایمن ، مقاوم ، با دوام ، بهینه و مقرون به صرفه باشند. اما برای دستیابی به این هدف ، تنها باید از بتن های پیش تنیده باکیفیت و استاندارد استفاده نمود. چنین بتنی تنها در کارخانه های بزرگ تولید می شوند.

خریداران این محصول در شهرستان گرمسار می توانند سفارشات خود را در هر اندازه و هر مدلی به مجموعه بتن پیش فشرده ایران(bpico) ارائه دهند و بتن های پیش تنیده مرغوب و باکیفیتی را تحویل بگیرند.

قیمت بتن پیش تنیده در گرمسار

برای خرید بتن پیش تنیده باید به فاکتورهای مختلفی توجه داشته باشید که یکی از آنها ، قیمت است. توجه داشته باشید برخی از کارخانه ها بی علت برای این محصولات ، قیمت های بالایی را تعیین می کنند در حالیکه اصلاً بتن پیش تنیده آنها کیفیت لازم را ندارد و به اصطلاح عوام ، الکی گران است. اما مجموعه بتن پیش فشرده ایران (bpico) ، بتن های پیش تنیده استاندارد و با کیفیت بسیار بالا را با نرخ کاملاً منطقی به فروش می رساند تا موجب خرسندی مشتریان خود در شهرستان بزرگ گرمسار شود. منتظر تماس شما گرمساری های بزرگوار هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *