Search
Close this search box.

آباده

چکیده این صفحه

با ما در ارتباط باشید کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان هستند

بتن پیش تنیده در آباده برای ساخت و سازهای تجاری ، اداری ، مسکونی ، ورزشی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

آباده از شهرستان های استان فارس می باشد. یکی از مصالح ساختمانی مناسب برای ساخت و سازهای این شهرستان که استفاده از آن کاملاً مقرون به صرفه است ، بتن پیش فشرده است.

با خرید بتن پیش فشرده می توان کیفیت ساخت سازه ها را تا حد بسیار زیادی افزایش داد. البته مسئله ای که باید مورد توجه قرار بگیرد ، خرید این مصالح از بهترین تولیدکننده تیرچه پیش تنیده در ایران است.

آشنایی با یکی از مقرون به صرفه ترین مصالح ساختمانی

اخیراً به استفاده از بتن پیش تنیده در آباده اهمیت زیادی داده می شود. بتن پیش تنیده برای نخستین بار در سال 1886 ابداع شد و مورد استفاده قرار گرفت. مهندسان در آن سالها به استفاده از بتن پیش تنیده توجه زیادی نکردند ، اما پس از مدتی که مسئله صرفه جویی در مصالح ساختمانی اهمیت پیدا کرد به استفاده از بتن پیش تنیده روی آوردند.

نه تنها صرفه جویی در مصالح بلکه توجه به کیفیت و مقاومت سازه ها ، مهندسان را به آن داشت که از بتن پیش تنیده استفاده کنند و سازه های مقاوم و قدرتمندی را با حداقل هزینه ها احداث کنند.

در ساختمان های احداث شده با بتن آرمه ، اغلب تنش های حاصل از بارگذاری در سازه از طریق میلگردهای فولادی کنترل می شوند. اما در ساختمان های احداث شده با بتن پیش تنیده ، نحوه توزیع تنش ها در اعضا سبب به حداکثر رسیدن مقاوم و پایداری اعضا شده است.

خریداران بتن پیش تنیده در آباده بدانند که تفاوت زیادی میان بتن آرمه و بتن پیش تنیده وجود دارند. مهمترین تفاوت میان این دو نوع بتن ، مقاومت بسیار زیاد بتن پیش تنیده است. مقاومت در برابر کشش در عضو بتن آرمه با مقاومت در برابر کشش در عضو بتن پیش تنیده ، تفاوت فاحشی دارد. مقاومت حداکثری بتن پیش تنیده در برابر کشش ، ویژگی موردانتظار سازندگان و مهندسان است. زیرا طول عمر سازه های آنها را افزایش می دهد.

همین مسئله موجب شده است که به استفاده از بتن پیش تنیده اهمیت زیادی داده شود. سازه های مختلفی با استفاده از این مصالح ساخته می شوند که این سازه ها بسیار باکیفیت تر از سایر سازه ها هستند.

کاربرد بتن پیش فشرده برای احداث سازه ها

با استفاده از بتن پیش تنیده در آباده می توان سازه های مختلفی را احداث نمود.سازه پل ، سازه اتوبان ، سازه های مسکونی ، سازه های گردشگری ، سازه های تجاری و … در شهرستان آباده قابل ساخت با بتن پیش تنیده هستند.

در مورد استفاده از بتن پیش تنیده برای احداث سازه ها باید به این مسئله توجه داشت که بتن پیش تنیده را بیشتر برای اجرای سقف به کار می برند و استفاده از آن برای ستون ها و دیوارها آنچنان مرسوم نمی باشد. اما در مواردی هم دیده شده است که بتن پیش تنیده را برای ایجاد ستون ها و دیوارهای حمال مورد استفاده قرار می دهند.

کاربرد بتن پیش تنیده در آباده بسیار زیاد است. معمولاً برای دهانه های بالای 9 متر از بتن پیش تنیده استفاده نموده و موجب احداث کمتر ستونی برای سازه ها می شوند. دهانه های زیر شش متر برای بتن های معمولی مناسب هستند و اگر برای دهانه های کوچک از این نوع بتن استفاده شود ، آنچنان مشکلی ایجاد نمی شود. در مورد استفاده از بتن مناسب برای دهانه های میان 6 تا 9 متر ، نظر برخی از سازندگان به استفاده از بتن معمولی و نظر برخی دیگر از سازندگان به استفاده از بتن پیش تنیده است.

به دلایل زیر از بتن پیش فشرده استفاده کنید :

استفاده از بتن پیش تنیده در آباده ، مزایای زیادی دارد.

  1. افزایش طول عمر سازه ها در شهرستان آباده
  2. کاهش خسارت در زمان وقوع زمین لرزه
  3. کاهش ارتفاع سازه های مختلف در آباده
  4. سبک شدن سازه های مختلف در آباده
  5. کاهش مصرف مصالح ساختمانی برای احداث سازه های در شهرستان آباده
  6. صرفه جویی در هزینه ها برای احداث سازه ها
  7. و …

موارد فوق تنها بخشی از مزایای استفاده از بتن پیش تنیده برای سازه ها می باشد. شما می توانید با سازندگانی که سازه های خود را با استفاده از این مصالح احداث نموده اند مشاوره کنید و نظر آنها را درباره نتایج استفاده از بتن پیش تنیده بدانید.

خرید بتن پیش تنیده در آباده

اگر می خواهید بهترین سازه ها در شهرستان آباده را با هزینه معقولی احداث کنید ، از مصالح ساختمانی نوین و جدید استفاده کنید. بتن پیش تنیده ، یکی از این مصالح است که استفاده از آن از هر نظر به صرفه است.

بتن موردنیاز سازه های شما در شهرستان آباده را ما تأمین می کنیم. کیفیت بتن پیش تنیده ما بسیار بالا است. بنابراین این بتن پیش تنیده می تواند به سازه شما استحکام و مقاومت ببخشد. تمامی مشتریانی که در این شهرستان و سایر شهرستان ها به خرید بتن پیش تنیده از ما اقدام نموده اند ، از کیفیت محصولات کاملاً رضایت داشته اند و بتن پیش تنیده موردنیاز برای سازه های دیگر خود را از ما خریداری نموده اند.

قیمت بتن پیش تنیده در آباده

نرخ بتن پیش تنیده با توجه به عوامل مختلفی مانند خصوصیات کمی و کیفی آن مشخص می شود. منظور از خصوصیات کمی همان ابعاد و اندازه بتن و میزان مواد اولیه به کار رفته در بتن است. منظور از خصوصیات کیفی همان کیفیت مواد به کار رفته و نوع دستگاه های مورد استفاده برای ساخت بتن پیش تنیده است.

سازندگان مختلف برای ساخت بتن پیش تنیده ، سود مختلفی را درنظر می گیرند که برخی از آنها اندکی غیرمنصفانه است.اما مجموعه بتن پیش فشرده ایران (bpico) ، نرخ مناسبی را برای محصولات باکیفیت خود درنظر گرفته است. بتن پیش تنیده در آباده را از این مجموعه خریداری کنید تا هزینه های خود را مدیریت کنید. کیفیت بالا و قیمت مناسب ، همان چیزی است که خریداران به دنبال آن هستند. برای احداث بهترین سازه ها به بهترین مصالح نیاز دارید. بنابراین صرفاً به قیمت ها توجه نکنید و به کیفیت محصولات توجه بیشتری داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *