Search
Close this search box.

اندیکا

چکیده این صفحه

با ما در ارتباط باشید کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان هستند

بتن پیش تنیده در اندیکا برای ساخت هر سازه ای مانند سازه های مسکونی ، اداری ، تجاری ، تفریحی – گردشگری و … به کار می رود.

اندیکا ، یکی از شهرستان های استان خوزستان است. ساخت و سازهای انجام شده در اندیکا بعضاً اصولی و پیشرفته انجام می شود. استفاده از مصالح ساختمانی جدید و نوین به پیشرفته شدن ساخت و سازها ، کمک زیادی می کند.

یکی از مصالح ساختمانی بسیار مفید که قصد معرفی آن را داریم ، بتن پیش فشرده می باشد. این مصالح بر اساس جدیدترین فناوری روز دنیا که پیش تنیدگی نام دارد ، ساخته شده است. پیش تنیدگی برای نخستین بار در سال 1886 طراحی و ابداع شد و در ساخت بتن از این فناوری کمک گرفته شد. بتنی که بر اساس این فناوری ساخته شده است با بتن معمولی تفاوت زیادی دارد.

بتن پیش تنیده در اندیکا ، کاربردهای بسیار زیادی دارد. چرا که بتن پیش تنیده ، معایب بتن معمولی را ندارد و همین مسئله سبب شده است که به استفاده از آن تمایل زیادی نشان داده شود. سازندگان می دانند که با جایگزینی بتن پیش تنیده به جای بتن معمولی می توانند مقاومت و طول عمر سازه های خود را افزایش دهند.

تفاوت های زیادی در نحوه ساخت بتن پیش تنیده با بتن معمولی وجود دارد. بتن آرمه یا مسلح با استفاده از بتن و فولاد معمولی درست می شود ، اما در ساخت بتن پیش تنیده از فولاد و بتن بسیار مقاوم استفاده می شود و همین مسئله در افزایش مقاومت این بتن اثرگذار است. همچنین در ساخت بتن پیش تنیده ، تنش هایی را ازقبل ایجاد نموده تا هرگونه تنش ناشی از بارگذاری را از بین ببرد.

ایجاد دو نوع بتن پیش تنیده با روش های مختلف پیش تنیدگی

ساخت بتن پیش تنیده در اندیکا به دو صورت انجام می شود. اولین متد پیش تنیدگی ، پس کشیدن است. در این متد ، باید کابل ها را در مسیر خوابانده و سپس بتن ریزی کنند. در این مرحله باید دقت کنند و بررسی کنند که چه زمانی بتن به مقاومت لازم رسیده است ، زمانی که این کار صورت گرفت و از حالت گرفتن بتن اطمینان حاصل شد ، کشش کابل را انجام می دهند. با این متد بسیار خوب می توان قطعات را به شکل پیش ساخته درست کرد و سپس به محل پروژه فرستاد.

در متد پیش کشیدگی ، اوضاع اندکی متفاوت است. در اینجا مرحله کشش کابل متفاوت از متد پس کشیدگی است. برای انجام این کار باید نخست کشش کابل را انجام دهند و سپس بتن ریزی کنند تا نتایج موردانتظار حاصل شود. این روش ساخت بتن پیش تنیده در اندیکا باید در کارخانه انجام شود. خلاصه باید کابل ها را در بستر مشخصی بگذارند و پس از آنها به صورت اصولی آنها را تحت کشش قرار دهند. سپس یک بتن ریزی مناسب انجام دهند. زمانی که فولاد و بتن به یک چسبندگی بسیار خوب رسیدند ، باید بخش های اضافی کابل ها را بریده تا نیروی کششی فولاد به شکل فشاری به سازه منتقل شود.

انعطاف پذیری سازه ها در اندیکا

برای افزایش انعطاف پذیری سازه ها می توان از بتن پیش تنیده در اندیکا استفاده کرد. بتن پیش تنیده به گونه ای است که شرایط را برای طولانی شدن دهانه ها فراهم می کند تا بسیاری از ستون ها حذف شوند. در چنین شرایطی ، یک انعطاف پذیری ایده آل ایجاد می شود تا طراحی پلان ها را با آزادی عمل بیشتری بتوان انجام داد. گاهی وجود ستون های مکرر در سازه سبب می شود که محدودیت های مختلفی بوجود بیاید و این محدویت ها ، کار را دشوار می کند.

افزایش طول عمر سازه ها با حذف ترک های بتنی و خیز

با استفاده از بتن پیش تنیده در اندیکا می توان به افزایش طول عمر سازه ها کمک کرد. در سازه های بتن پیش تنیده ، ترک های دائمی دیده نمی شوند. این مسئله تأثیر زیادی در طول عمر سازه ها دارد. افزایش طول عمر سازه ها در کاهش هزینه ها به صورت غیرمستقیم تأثیر دارد. بنابراین اگر می خواهید سازه هایی در شهرستان اندیکا احداث کنید که طول عمر زیادی داشته باشند ، از بتن پیش تنیده استفاده کنید. البته باید به انتخاب سایر مصالح ساختمانی اهمیت دهید و تنها از مصالح ساختمانی باکیفیت استفاده کنید.

کاهش چندین درصدی وزن سازه‌

یکی از مزایای استفاده از بتن پیش تنیده در اندیکا ، کاهش وزن سازه ها می باشد. سازه های سبک که مقاومت بالایی داشته باشند ، در مقابل زمین لرزه بسیار خوب عمل می کنند و خرابی کمتری را به بار می آورند. به حداقل رسیدن خسارت های جانی ناشی از زمین لرزه ، دستاورد مهمی است که به واسطه استفاده از بتن پیش تنیده بدست می آید. به سبب وجود فولادهای مقاوم در بتن پیش تنیده نیاز به فولاد بسیار کم می شود و این مسئله در کاهش وزن سازه ها ، تأثیرگذار است.

خرید بتن پیش تنیده در اندیکا

مجموعه بتن پیش فشرده ایران (bpico) ، یکی از برترین تولیدکنندگان بتن پیش تنیده است که بر اساس استانداردهای جهانی به کمک دستگاه های پیشرفته به تولید بتن پیش تنیده اقدام می کند.

مسئله ای که موجب مرغوبیت و کیفیت بالای بتن پیش تنیده می شود ، استفاده از مواد اولیه درجه یک است که این مسئله موردتوجه متخصصان مجموعه bpico قرار دارد. بنابراین خروجی تولیدی های این مجموعه ، کاملاً استاندارد و باکیفیت است. بزرگترین و انبوه ترین سازه های خود را با استفاده از بتن پیش تنیده ساخت boico بنا کنید.

قیمت بتن پیش تنیده در اندیکا

نرخ بتن پیش فشرده بر اساس عوامل گوناگونی که مربوط به کیفیت و کمیت آنها است ، مشخص می شود. لذا باید دقیقاً مشخص کنید که چه نوع بتنی را می خواهید تا بر آن اساس ، نرخ دقیق بتن پیش تنیده به شما اعلام شود. قیمت های مجموعه بتن پیش فشرده ایران (bpico) ، کاملاً درست و دقیق است. بنابراین با اطمینان بتن های پیش تنیده موردنیاز خود را از این مجموعه خریداری کنید و از هر جهت من جمله کیفیت ، قیمت ، استانداردها و … آسوده خاطر باشید که محصول خوبی را دریافت کرده اید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *