Search
Close this search box.

ساری

چکیده این صفحه

با ما در ارتباط باشید کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان هستند

بتن پیش تنیده در ساری ، کاربردهای زیادی می تواند داشته باشد. بهتر است سازندگان با مزایای استفاده از این نوع مصالح ساختمانی آشنایی داشته باشند.

ساری ، مرکز استان مازندران است که از شهرهای پرجمعیت شمالی محسوب می شود. ساری از شهرهایی است که به علت قرارگیری در شاهراه مسیر ارتباطی شرق به مرکز ایران ، اهمیت بسیار زیادی دارد.

نزدیکی به دریای خزر و جنگل ها و رودخانه ها موجب شده است که شهر ساری از موقعیت بسیار خوبی برای ساخت ویلا ، هتل ، مراکز تفریحی و گردشگری و … برخوردار باشد. لذا ساخت و سازهای زیادی در ساری انجام می شود.

ساخت و سازهای انجام شده در ساری با استفاده از مصالح ساختمانی مختلفی انجام می شود که برخی از این مصالح ، بر اساس تکنولوژی های جدید ساخته شده اند. بتن پیش تنیده در ساری از جمله مصالح ساختمانی جدیدی است که به استفاده از آن در سال های اخیر توجه زیادی شده است.

آشنایی با جدیدترین نوع بتن مسلح

بتن پیش فشرده ، نوعی بتن مسلح می باشد که به لحاظ ترکیب مواد و فرآیند ساخت از تفاوت هایی با بتن مسلح برخوردار است. این تفاوت ها موجب شده است که بتن پیش فشرده دارای بیشترین مقاومت فشاری و کششی باشد.

بتن پیش تنیده در ساری ، بتنی است که سبب می شود تنش های مهندسی از قبل مشخص شده در اعضا جای بگیرند تا امکان دفع تنش های حاصل از بارگیری وجود داشته باشد. ساختار بتن پیش فشرده به گونه ای است که دارای ثبات و پایداری بالایی در مقابل فشار و کشش است. در بتن های معمولی ، تنش ها از طریق تقویت فولاد صورت می گیرد. اما در بتن پیش فشرده ، به دلیل اعمال فشارهای خاص از قبل ، توانایی بتن در برابر فشارها و تنش های مختلف بسیار زیاد است. در نتیجه بتن پیش فشرده در مقایسه با بتن معمولی از مقاومت بیشتری در مقابل لرزش و شوک برخوردار است.

کاربرد بتن پیش تنیده در ساری

اگر نگاهی به ساختمان های نیمه کاره و در حال ساخت در شهر ساری بیاندازید ، ملاحضه می کنید که اغلب آنها دارای سقف تیرچه پیش تنیده است. سقف تیرچه پیش تنیده ، یکی از برترین اشکال اجرای سقف سازه های عمرانی است.

برای ساخت تانکرهای آب ، پل ها ، راه آهن ، باند فرودگاه در شهر ساری می توان از بتن پیش تنیده استفاده نمود. کاربردهای بتن پیش تنیده بسیار زیاد است. تنها کافیست که مهندسان و سازندگان ، شناخت نسبی با این مصالح داشته باشند تا بتوانند از آن به خوبی استفاده نمایند. با استفاده از بتن پیش تنیده در ساری می توان سازه ها را با خصوصیاتی بهتر و ایده آل تر احداث نمود.

ذکر این توضیح در اینجا خالی از لطف نیست که در بتن مسلح به بخشی از بتن که در معرض تنش است ، اهمیتی داده نمی شود. در واقع قسمت زیادی از مواد صرفاً برای انتقال فولادها به دور از مرکز ثقل قسمت های خم شده به کار رفته است. در مقابل ، یک نظریه ای ارائه شده است که موجب شکل گیری بتن پیش فشرده شده است. طبق این نظریه ، بتن پیش تنیده را به گونه ای می سازند که از تمام بخش های آن بتوان استفاده مفید داشت. این بتن در برابر تنش های ناشی از بار اضافی ، مقاوم است. بتن پیش فشرده ، نقاط ضعف بتن معمولی را نداشته و در عوض دارای برتری های نسبت به آن است.

استفاده از بتن پیش فشرده ، آری یا خیر ؟

استفاده از بتن پیش تنیده در ساری برای ساخت سازه های عمرانی ، یک ضرورت است. به ویژه اگر بخواهیم سازه های بزرگی را احداث کنیم. استفاده از بتن پیش تنیده آنچنان مزایا و امتیازهایی دارد که عدم استفاده از آن ، برای سازندگان و مهندسان پشیمانی به بار خواهد آورد.

افزایش طول عمر سازه ها در ساری ، کاهش ارتفاع ساختمان ها در ساری ، افزایش انعطاف پذیری پلان ها ، تسریع در به خاتمه رساندن پروژه های عمرانی در ساری ، راحتی کار نیروها ، کاهش وزن سازه ها در ساری و … از جمله مزایایی هستند که سازندگان و مهندسان در شهر ساری را توجیه کرده اند که سازه های خود را با استفاده از بتن پیش تنیده احداث نمایند.

در هزینه های ساخت و ساز صرفه جویی کنید

با استفاده از بتن پیش تنیده در ساری می توانید هزینه های ساخت و ساز را تا چندین درصد کاهش دهید. زمانی که از بتن پیش تنیده استفاده می کنید ، نیاز به مصالح ساختمانی کمتری دارید. چرا که از طرفی ، حذف ستون ها و پایه ها موجب کاهش نیاز به مصالح می شود و از طرفی دیگر کاهش ارتفاع سازه ها در صرفه جویی در مصالح ساختمانی مؤثر است. پیشنهاد ما به سازندگان و صاحبان پروژه ها در ساری این است که با استفاده از بتن پیش تنیده علاوه بر افزایش کیفیت سازه های خود ، موجب کاهش هزینه های ساخت و ساز شوند.

خرید بتن پیش تنیده در ساری

برای سفارش و خرید این محصول در شهر ساری ، باید به نکات مهمی توجه داشته باشید تا بتن پیش تنیده باکیفیت و مرغوب را خریداری نمایید. کارخانه های متعددی به ساخت بتن پیش تنیده اقدام نموده اند که تنها برخی از آنها به تحویل محصولی باکیفیت و استاندارد به دست مشتریان اهمیت می دهند.

مجموعه بتن پیش فشرده ایران (bpico) ، یک عمر تجربه و اندوخته خود را به کار گرفته است تا باکیفیت ترین و درجه یک ترین بتن پیش تنیده در ایران را به مشتریان عرضه نماید.

قیمت بتن پیش تنیده در ساری

قیمت بتن پیش تنیده ، بر خلاف تصور اغلب افراد اصلاً بالا نیست. برخی از افراد گمان می کنند که چون این محصول از مصالح ساختمانی جدید است و بر اساس تکنولوژی های جدید ساخته شده است ، قیمت بالایی دارد. در حالیکه شما می توانید با هزینه بسیار مناسبی به خرید بتن پیش تنیده اقدام کنید. bpico ، هدف اصلی خود را عرضه محصولات باکیفیت و ارزان می داند و در راستای نیل به این هدف از تمامی توان و امکانات خود استفاده می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *