Search
Close this search box.

راهنمای خرید کفپوش های بتنی پرسی

چکیده این صفحه

با ما در ارتباط باشید کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان هستند

خرید کفپوش های بتنی پرسی برای کاربردهای مختلفی صورت می گیرد. با مزایا و معایب این کفپوش ها و نکات خرید آن آشنا می شویم.

این کفپوش ها با توجه به دوام خوب و ظاهر زیبایی که دارند، برای باغ ها، ویلاها، ساختمان های مسکونی و … قابل استفاده می باشد. با مهمترین خصوصیات این متریال آشنا می شویم تا در زمان خرید این محصول، بتوانیم انتخاب بهتری داشته باشیم.

مقاومت فشاری بالای کفپوش های بتنی پرسی

این کفپوش ها با نام کفپوش های ترافیکی شناخته می شوند. این کفپوش ها بسیار مقاوم هستند. مقاومت بالا در مقابل نیروهای فشاری مستقیم و تردد بالا، از خصوصیت این کفپوش ها می باشد. مقاومت فشاری بالای این کفپوش ها سبب شده است که برای بندرگاه ها، مکان های صنعتی و دیگر مکان های پرتردد از این کفپوش ها استفاده شود.

متناسب با هر نوع شرایط آب و هوایی

اگر برای خرید کفپوش های بتنی پرسی مردد هستید و نمی دانید که این کفپوش ها برای آب و هوای محیط مورد نظر مناسب است یا خیر، بدانید که این کفپوش ها برای هر نوع شرایط آب و هوایی مناسب است. مهمترین خصوصیت این کفپوش، مقاومت بالا در برابر هر نوع شرایط آب و هوایی می باشد. در گرم ترین نقاط واقع در بندر عباس یا در سردترین نقاط در اردبیل می توان از کفپوش های بتنی پرسی استفاده نمود و نگران دوام آنها نبود.

تنوع ظاهر و ابعاد

کفپوش های بتن پرسی به شکل های مختلف در ابعاد متفاوت تولید می شوند. بنابراین استفاده از این کفپوش ها در حالت های مختلفی، امکان پذیر است. رنگ های جذاب و زیبایی برای کفپوش های بتن پرسی در نظر گرفته می شود. بنابراین می توانید ویلا یا باغ یا هر فضای دیگری را به زیباترین حالت ممکن طراحی کنید. با توجه به تنوع ابعاد کفپوش، باید به انتخاب مناسب ترین سایز اقدام نمود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

خرید کفپوش های بتنی پرسی از بهترین تولیدکننده

تولیدکنندگان مختلفی به تولید این محصول اقدام می کنند. اما فقط برخی از آنها می توانند کفپوش های بتن پرسی باکیفیت و مقاوم را تولید کنند. خرید کفپوش های بتن پرسی بی کیفیت و درجه چند، بی فایده است. زیرا این کفپوش ها در اثر کمترین نیرو و فشار خراب می شوند و دوام نمی آورند. لذا باید از بزرگترین تولید کنندگان که اعتبار بالایی دارند و به تولید محصولات باکیفیت مشهور شده اند، به خرید این محصولات اقدام نمود.

نصب بسیار آسان بدون نیاز به ملات خیس

یکی دیگر از نکاتی که شما را برای خرید کفپوش های بتنی پرسی مصمم می کند، نصب بسیار آسان این کفپوش ها است. ابعاد هر یک از این کفپوش ها، مشخص است و به سبب فیکس بودن آن می توان آنها را به آسانی و بدون نیاز به بندکشی نصب نمود. برای نصب این کفپوش ها به ملات کاری نیازی نمی باشد. نکته جالب این است که این کفپوش ها را می توان پس از نصب جابه جا کرد.

قابل استفاده بودن برای مسیرهای پرتردد

ویژگی بسیار خوب این کفپوش ها که باید بدانید این است که این کفپوش ها با توجه به ساختاری که دارند، برای مسیرهای پرتردد بسیار مناسب هستند. لذا برای پیاده روها، مراکز خرید، بوستان ها و … که افراد بسیار زیادی تردد می کنند می توان از کفپوش های بتن پرسی استفاده نمود.

خرید کفپوش های بتنی پرسی از هر نظر مناسب مکان هایی است که وسایل نقلیه زیادی از آنجا تردد می کنند. نصب این کفپوش ها در پیاده روها به اندازه ای متداول شده است که به آن، موزاییک های پیاده رو می گویند.

حساسیت نسبت به ترک

در خرید کفپوش های بتنی پرسی باید توجه داشته باشید که این کفپوش ها در صورتیکه در زمین یا سطح دارای ترک زیادی نصب شوند، دوام ایده آلی نخواهند داشت. چرا که احتمال انتقال ترک ها به سطح کفپوش وجود دارد. لذا این کفپوش ها را برای سطوح پر ترک خریداری نکنید و یا اینکه قبل از نصب آنها در چنین سطوحی، زیرسازی لازم را انجام دهید.

راهنمای خرید کفپوش های بتنی پرسی

توجه به سختی سطح در خرید کفپوش های بتنی پرسی

در زمان خرید این کفپوش ها باید دقت کنید که سطح آنها، زیاد خشک و سفت نباشد. زیرا برخی از تولید کنندگان، این کفپوش ها را با سطح خشک و سفتی تولید می کنند. سطح خشک و سفت کفپوش های بتن سرد، حالت ایده آلی را بوجود نمی آورد. لذا در زمان خرید این کفپوش ها توجه داشته باشید که سطح آنها دارای کیفیت لازم باشد.

خرید کفپوش های بتنی پرسی به دلیل نگهداری و تعمیرات آسان

یکی از دلایلی که موجب ترغیب به خرید این کفپوش ها می شود، نگهداری و تعمیرات بسیار آسان کفپوش ها می باشد. کفپوش های دیگر سخت تر تعمیر می شوند و نگهداری از آنها دشوارتر است. مقاومت بالای این کفپوش ها سبب می شود که کمتر خراب شوند و به تعمیر نیاز پیدا کنند. در واقع دوام بالای این کفپوش ها موجب عدم نیاز به تعمیرات این کفپوش ها می شود.

توجه به مقاومت کفپوش ها در مناطق سردسیری در زمان خرید کفپوش های بتنی پرسی

همانطور که توضیح دادیم این کفپوش ها در برابر سرما و گرما مقاوم هستند. اما برخی از تولیدکنندگان در حالی به تولید این کفپوش ها اقدام می کنند که مقاومت زیادی در برابر سرما ندارند. لذا باید در زمان خرید از تولیدکنندگان بپرسید که آیا این کفپوش ها در برابر سرمای شدید دارای مقاومت کافی هستند یا خیر. شما می توانید از تولیدکنندگان بخواهید که به شما تضمین دوام کفپوش ها را در شرایط سردسیری دهند.

تست مقاومت در زمان خرید کفپوش های بتنی پرسی

شما می توانید یکی از کفپوش ها را تست کنید و ضربه ای به آن وارد کنید. در صورتیکه کفپوش نشکست و دچار ترک خوردگی نشد، اطمینان حاصل می کنید که مقاوم و مستحکم می باشد. اگر کفپوش ها سریعاً شکسته و یا ترک بخورند، قطعاً مناسب استفاده در هیچ محیطی نیستند. با توجه به تمامی نکات ارائه شده و تست مقاومت می توانید بهترین کفپوش را انتخاب و خریداری کنید. پس از خرید کفپوش باید به نکات دیگری توجه کرد تا پروسه نصب کفپوش ها به درستی اجرا شود. نصب کفپوش ها آسان است اما به دقت و مهارت نسبی نیاز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *