Search
Close this search box.

خوی

چکیده این صفحه

با ما در ارتباط باشید کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان هستند

بتن پیش تنیده در خوی در ساخت سازه های مختلف مورداستفاده قرار می گیرد. استفاده از این مصالح ، امتیازات زیادی برای سازندگان خواهد داشت.

خوی ، از شهرستان های آذربایجان غربی است که در شمال غربی آن واقع شده است. برای ساخت و سازهایی که در این شهرستان انجام می شود از مصالح ساختمانی متعددی استفاده می شود که استفاده از برخی از آنها تقریباً منسوخ شده است.

صاحبان پروژه های عمرانی مختلف در خوی بهتر است برای سازه های خود از مصالحی استفاده کنند که در حال حاضر در اغلب شهرهای بزرگ در دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. قطعاً مزیت استفاده از مصالح ساختمانی جدید برای سازندگان بزرگ اثبات شده است که به استفاده از آنها روی آورده اند. در ادامه با یکی از این مصالح ساختمانی جدید ، بهتر آشنا می شویم.

استفاده از یکی از بکرترین مصالح ساختمانی نوین

بتن پیش تنیده در خوی به عنوان یک مصالح ساختمانی جدید می تواند کاربردهای زیادی داشته باشد. این مصالح بر اساس تکنیک های نوینی ساخته شده است که آن را با بتن معمولی ، متمایز کرده است. این مصالح ساختمانی ، بهترین جایگزین برای بتن معمولی است.

نحوه پیاده سازی سقف تیرچه پیش تنیده با پیاده سازی سقف با استفاده از خرپا ، دارای وجه تشابه بسیار زیادی است. در گام نخست ، تیرچه را از هر دو سمت تا اندازه دو کف دست از کل مقطع بتنی به سمت داخل تیر فرو می برند. در گام دوم ، بلوک های مخصوصی را لابه لای تیرها می گذارند. در گام سوم ، آرماتورها را بر روی تیر و تیرچه می خوابانند و میلگردها را روی سقف قرار می دهند.

به یاد داشته باشید که برای استفاده از بتن پیش تنیده در خوی باید از تجهیزاتی همانند جرثقیل استفاده شود. در سیستم پیش تنیدگی ، کشش کابل ها قبل از بتن ریزی صورت می گیرد. پیوند مستحکمی در اینجا میان کابل ها و بتن وجود دارد. بتن ، قطعاً به یک مقاومت ایده آل رسیده تا بتوان بعد از این مرحله ، کابل ها را از طرفین گرانیگاه خلاص کرد و مازاد کابل ها که از طرفین بتن بیرون زده اند را جدا نمود.

کلیه اقداماتی که برای ساخت تیرچه پیش تنیده لازم است از صفر تا صد در کارخانه ها انجام می شود. قاعدتاً کیفیت بتن ریزی در کارخانه ها در مقایسه با بتن ریزی در حالت درجا ، چندین درجه بهتر است. در کارخانه ها در زمان بتن ریزی به رعایت تمام دستورالعمل ها توجه می شود. همچنین برای این کار از بتن باکیفیت و ماشین آلات پیشرفته استفاده می شود.

مزایای استفاده از بتن پیش تنیده در خوی

استفاده از این محصول حتماً برای سازندگان و مالکان ، مفید خواهد بود. پس از پشت سر گذاشتن زمین لرزه در این شهرستان و آرام شدن اوضاع ، احتمالاً ساخت و سازهای زیادی در خوی صورت می گیرد. بهتر است ساخت و سازهای جدید در خوی با استفاده از مصالح ساختمانی جدید از جمله بتن پیش فشرده انجام شود.

– با خرید بتن پیش فشرده و ساخت سازه ها با استفاده از آن می توانید گامی مؤثر در راستای کاهش خرابی های ناشی از زمین لرزه در خوی بردارید. ممکن است در آینده زمین لرزه های دیگری در خوی به وقوع بپیوندد. لذا ساخت و سازهای جدید در خوی باید به صورت اصولی و مهندسی ساز و با استفاده از مقاوم ترین و باکیفیت ترین مصالح ساختمانی انجام شود.

– کاهش هزینه های ساخت و ساز در این گرانی ها ، یک نعمت بزرگ خواهد بود. استفاده از بتن پیش تنیده در خوی به دستیابی به این نعمت ، کمک زیادی خواهد کرد.

– قطعاً سرعت اجرای پروژه های عمرانی در خوی با توجه به بلاتکلیف بودن محل سکونت بسیاری از افراد در خوی ، بسیار مهم خواهد بود. با استفاده از بتن پیش فشرده می توان پروژه های عمرانی در خوی را سریعتر به پایان رساند.

– کاهش ارتفاع ساختمان ها به دلیل استفاده از بتن پیش فشرده ، نیاز سازندگان به استفاده از مصالح ساختمانی را تا حد چشمگیری کاهش خواهد داد.

– چه مزیتی مهمتر از اینکه می توان بتن پیش تنیده را برای دهانه های بزرگ با کمترین تعداد ستون مورد استفاده قرار دارد.

کاربرد بتن پیش فشرده در حوزه های مختلف در ایران

استفاده از بتن پیش تنیده در خوی فقط برای ساختمان سازی نیست. از بتن پیش فشرده می توان برای ساخت پل استفاده نمود. حسن ساخت پل با استفاده از بتن پیش تنیده این است که نیاز به ایجاد پایه برای پل کمتر می شود. در ساخت تانکرهای آب هم می توان از بتن پیش فشرده استفاده کرد. کاربردهای دیگر بتن پیش فشرده شامل ساخت سیلوها ، پوسته ها ، ساخت سازه های صنعتی ، ساخت سازه های کابلی معلق و … می باشد. در حوزه های مختلف به شیوه متفاوتی از بتن های پیش تنیده استفاده می شود.

خرید بتن پیش تنیده در خوی

مجموعه بزرگ بتن پیش فشرده ایران (bpico) ، سالهاست که به صورت تخصصی به ساخت بتن پیش فشرده در ایران اقدام می کند. این مجموعه با دارا بودن گواهی استاندارد و تأییدیه های مربوطه در این حوزه فعالیت می کند و خوشبختانه به یکی از برترین کارخانه های تولید بتن پیش تنیده در ایران تبدیل شده است. برای خرید مرغوب ترین بتن های پیش تنیده استاندارد ، باید با این مجموعه تماس حاصل کنید و سفارشات خود را ثبت کنید. قطعاً در سریعترین زمان به تحویل سفارشات مشتریان گرامی ، اقدام می کنیم.

قیمت بتن پیش تنیده در خوی

نرخ های مصالح ساختمانی تحت تأثیر عوامل زیادی است. اخیراً در کشور ما ، نوسانات زیادی در نرخ ارز و فلزات گرانبها و سیمان و … رخ می دهد که مسلماً در قیمت انواع مصالح ساختمانی تأثیر می گذارد. با این وجود ، مجموعه بتن پیش فشرده ایران (bpico) در تلاش است که باکیفیت ترین بتن های پیش تنیده را با قیمت مناسب به دست مشتریان برساند تا بتواند در این اوضاع اقتصادی به بهبود شرایط برای استفاده از مصالح ساختمانی جدید ، کمک کند. این مجموعه ، بی اغراق یکی از برترین کارخانه های تولید بتن پیش فشرده در ایران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *