Search
Close this search box.

لاهیجان

چکیده این صفحه

با ما در ارتباط باشید کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان هستند

بتن پیش تنیده در لاهیجان را از کارخانه بتن پیش فشرده ایران (bpico) خریداری کنید تا از بابت استفاده از مصالحی باکیفیت ، آسوده خاطر باشید.

شهرستان لاهیجان از شهرستان های استان گیلان می باشد که جاذبه های گردشگری و توریستی زیادی دارد. این شهرستان خوش آب و هوا ، دارای هتل ها و ویلاها و مراکز تفریحی بسیار زیادی است. هتل ها ، ویلاها ، مراکز تفریحی متعددی قرار است در این شهرستان ساخته شود.

ساخت و سازهایی که قرار است در لاهیجان انجام شود بهتر است با مصالح ساختمانی جدید و روش های جدید ساخت باشد. یکی از مصالح ساختمانی جدیدی که برای ساخت و ساز در لاهیجان مناسب است ، بتن پیش فشرده است.

بتن پیش تنیده (Prestressed Concrete) و کاربرد پیش تنیدگی (Prestressing)

پیش از خرید بتن پیش تنیده در لاهیجان ، یک آشنایی نسبی با آن پیدا کنید. به منظور پیش تنیده کردن بتن باید نیروی فشاری از طریق کابل ها از طرفین به بتن وارد شود تا موجب به حداقل رساندن تنش های موجود در آن گردد. البته گاهی این کاهش تنش ها تا اندازه ای موفق است که به طور کلی ، تنش ها حذف می شوند. به دنبال این عمل ، یک تنش فیکس و ثابت در بتن ایجاد می شود که در اثر آن توان باربری عضو به بیشترین میزان خود می رسد و بی شک از ترک های حاصل از لنگر خمشی کاسته می شود. مقاومت کششی سازه در این شرایط به بیشترین میزان خود می رسد.

از بتن پیش تنیده در موارد مختلفی استفاده می شود. برخی از ساخت و سازهایی که در ایران انجام می شود ، به صورت غیراصولی و با همان مصالح ساختمانی قدیمی انجام می شود که مشکلاتی را به مرور زمان ایجاد می کند. همین مسئله موجب شده است که سازندگان در ساخت و سازهای جدید خود به استفاده از مصالح ساختمانی جدید توجه بیشتری داشته باشند. به همین علت به استفاده از بتن پیش تنیده در لاهیجان توجه بیشتری شده است. بتن پیش فشرده غالباً به شکل تیرچه ، کاربردهای بی شماری دارد.

خواص فیزیکی فولاد و مفتول پیش تنیده

فولاد به کار رفته در بتن و سازه های بتن پیش تنیده از آلیاژهای گوناگونی ساخته می شوند. حال فولاد پیش تنیده به شکل های مختلفی از جمله رشته ، کابل ، سیم و میله و … ساخته می شوند که خصوصیات مهمی دارند و آنهم قطر کم با سطح تماس بزرگ می باشد. این خصوصیت فیزیکی فولاد پیش تنیده موجب پیوند بهتر آنها با بتن می شود.

فولاد پیش تنیده دارای خاصیت ضد زنگ زدگی ، مقاومت کششی بالا ، خاصیت ارتجاعی بالا ، ضریب ارتجاعی بالا ، حداقل میزان هدررفت تنش ناشی از خزش و … می باشند.

چندین مزیت شایان ذکر استفاده از بتن پیش فشرده

اگر به استفاده از بتن پیش تنیده در لاهیجان توصیه می کنیم ، بی علت نیست. زیرا استفاده از بتن پیش فشرده مزایای زیادی دارد.

انعطاف پذیر بودن سازه ها در لاهیجان: سازه هایی که در لاهیجان با استفاده از بتن پیش تنیده ساخته می شوند ، دارای انعطاف پذیری معماری بالایی است. امکان ایجاد سازه ها در لاهیجان با دهانه های بزرگتر ایجاد می گردد. اگر دوست دارید که یک ویلای باز و بدون ستون های مزاحم داشته باشید ، از بتن پیش فشرده استفاده کنید.

سبک شدن سقف سازه ها در لاهیجان : سقف تیرچه پیش تنیده ، مطلوب ترین مدل اجرای سقف در لاهیجان است که سبک و نازک است.

حذف آویزهای سقف : با استفاده از بتن پیش تنیده ، آویز سقف ها حذف می گردند و به دنبال آن ، سطحی صد درصد مسطح ایجاد می شود.

نصب آسان تر تأسیسات و تجهیزات : با استفاده از بتن پیش تنیده در لاهیجان می تون لوله ها و سایر تأسیسات را به راحتی پیاده سازی نمود.

کاهش ارتفاع  سازه ها در لاهیجان : آیا می دانید که با استفاده از بتن پیش تنیده تا چه اندازه می توان ارتفاع سازه ها را کاهش داد و از این طریق در مصرف مصالح ساختمانی صرفه جویی نمود ؟

سازگاری بتن پیش تنیده با آب و هوای لاهیجان : آب و هوای لاهیجان ، مرطوب و شرجی است. بتن پیش تنیده دارای مشخصاتی است که مناسب برای استفاده در آب و هوای شرجی است. بنابراین طول عمر سازه ها با استفاده از بتن پیش فشرده در لاهیجان بیشتر خواهد بود.

ساخت خانه ها و ویلاهای ضدزلزله در لاهیجان : بتن پیش فشرده دارای مقاومت بسیار زیادی است و بیشترین پایداری و مقاومت در مقابل زمین لرزه و خورندگی را دارد.

خرید بتن پیش تنیده در لاهیجان

مجموعه بتن پیش فشرده ایران (bpico) ، بر اساس جدیدترین متدهای روز دنیا و با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها و ماشین آلات به ساخت بتن پیش فشرده اقدام می کند. اگر می خواهید سازه های عمرانی خود را با استفاده از درجه یک ترین بتن پیش فشرده احداث نمایید ، بتن پیش فشرده bpico را خریداری کنید.

این مجموعه با دانش و تجربه بالایی که دارد ، مرغوب ترین بتن پیش فشرده را به مشتریان خود ارائه می کند. بتن های پیش فشرده bpico ، برترین انتخاب برای ساخت خانه ، ویلا ، پل ، هتل و … در لاهیجان می باشد.

قیمت بتن پیش تنیده در لاهیجان

لاهیجانی های عزیز برای خرید بتن پیش فشرده باید هزینه متفاوتی کنند. زیرا بتن پیش فشرده با کیفیت متفاوتی ساخته می شود که این مسئله در تعیین قیمت بتن پیش فشرده اثرگذار است. همچنین بتن پیش فشرده در اندازه های گوناگونی ساخته می شود که طبیعتاً نرخ هر یک متفاوت می باشد. قیمت بتن پیش فشرده ای که مجموعه bpico تولید می کند در مقایسه با سایر بتن های پیش فشرده تولیدی سایر مجموعه ها ، بسیار ایده آل است.

شما مشتریان گرامی در شهرستان لاهیجان می توانید با کارشناسان این مجموعه مشاوره نموده و سپس به خرید بتن پیش فشرده موردنیاز خود در ابعاد و حجم دلخواه اقدام نمایید. با استفاده از بتن پیش تنیده در لاهیجان می توانید هزینه های ساخت و ساز در لاهیجان را به شدت کاهش دهید و از مبلغ صرفه جویی شده در موارد دیگر هزینه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *