Search
Close this search box.

نوشهر

چکیده این صفحه

با ما در ارتباط باشید کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان هستند

بتن پیش تنیده در نوشهر برای ساخت ویلاها ، آپارتمان ها ، مجتمع های تجاری ، مراکز تفریحی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

نوشهر ، یکی از شهرستان های استان مازندران است. نوشهر بعد از تنکابن ، یکی از شلوغ ترین شهرهای مازندران می باشد. در نوشهر ، ساخت و سازهای زیادی انجام می شود که برخی از آنها بر اساس اصول و استانداردهای ساخت و ساز است.

ساختمان هایی که بر اساس اصولی مهندسی ساخته نشود ، طول عمر زیادی نداشته و با کوچکترین لرزشی فرو می ریزند. برای ساخت اصولی سازه ها باید به استانداردهای ساخت و ساز توجه شود. همچنین استفاده از مصالح ساختمانی جدید ، به ساخت مستحکم و مقاوم سازه ها کمک بسیار زیادی می کند. البته استفاده از مصالح ساختمانی جدید ، مزایای دیگری دارد. بتن پیش فشرده ، یکی از جدیدترین مصالح ساختمانی است که برای سازه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

آشنایی با یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی

بتن پیش تنیده در نوشهر به عنوان یک مصالح ساختمانی جدید ، کاربردهای زیادی دارد. بتن پیش تنیده ، از سال های گذشته برای ساخت و ساز در کشورهای مختلف مورد استفاده قرار می گرفت. اما چندین سال است که در ایران به استفاده از این نوع بتن اهمیت داده می شود.

پیش تنیدگی در مجموع به دو شکل گوناگون شامل پیش کشیدن و پس کشیدن انجام می شود. در واقع کشش فولاد که به شکل مفتول و یا کابل می باشد ، قبل از بتن ریزی و یا بعد از بتن ریزی صورت می گیرد. لذا بتن پیش تنیده را در یک تقسیم بندی مشخص به دو نوع بتن پیش تنیده پس کشیده و بتن پیش تنیده پیش کشیده تفکیک می کنند.

چندین کارخانه تیرچه پیش تنیده در ایران وجود دارند که هر یک از دستگاه ها و مواد اولیه متفاوتی برای ساخت بتن پیش تنیده استفاده می کنند. کیفیت بتن پیش تنیده هر یک از این کارخانه ها ، متفاوت خواهد بود.

مزایای بتن پیش تنیده در نوشهر

اگر سازه های خود در شهرستان نوشهر را با استفاده از بتن پیش فشرده احداث کنید ، از چندین مزیت مهم و قابل توجه برخوردار خواهید شد. بعید است که برخورداری از این مزایا برای سازنده یا بساز بفروش ها ، کم اهمیت باشد.

ساخت سازه با کمترین هزینه در نوشهر : آیا می دانستید که استفاده از بتن پیش فشرده تا چه اندازه موجب کاهش هزینه های ساخت و ساز می شود ؟ یک کاهش هزینه چند درصدی برای سازندگان کافیست که سود هنگفتی از ساخت سازه ها بدست بیاورند.

ساختمان های مقاوم در نوشهر : اگر برای شما اهمیت دارد که سازه های مستحکمی احداث کنید که تا سال ها دچار خرابی و کاهش استحکام نشود ، از بتن پیش تنیده استفاده کنید.

راهکاری برای مقابله با زمین لرزه : با استفاده از بتن پیش تنیده در نوشهر می توانید ساختمان هایی بنا کنید که در زمان زمین لرزه به کمترین خسارتی دچار شوند. سازه های سبک و مقاوم در زمان زلزله ، کمترین مشکلی را ایجاد می کنند.

کاهش هزینه های بازسازی : سقفی که با استفاده از بتن پیش تنیده ساخته شده باشد ، در موارد نادری دچار ترک خوردگی می شود. زمانی که ترک در سقف و یا بدنه وجود نداشته باشد ، نفوذ آب و مایعات به آن غیرممکن می شود. لذا طول عمر ساختمان افزایش پیدا می کند. در واقع ، ساختمان های با دوامی را خواهید داشت و تا سالها نیازی به هزینه برای بازسازی و تعمیرات آن نخواهید داشت.

سازه های سبک در نوشهر : در زمان بهره گیری از بتن ، تمامی سطح مقطع به صورت صد درصدی به کار گرفته می شود. در نتیجه ، مصرف بتن تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا می کند. فولاد مورد استفاده در بتن ، فوق العاده مقاوم است. مسلماً در این شرایط ، نیاز به فولاد کمتر شده و سازه کاملاً سبک و کم وزن می شود.

عمده کاربردهای بتن پیش فشرده چیست ؟

همانگونه که توضیح دادیم ، بتن پیش تنیده در نوشهر دارای کاربردهای بسیار زیادی است. بتن پیش تنیده برای ساخت پل ، تیرها ، سقف ها ، منابع آب ، بزرگراه ها ، کف طبقات و … مورد استفاده قرار می گیرد.

ویلاهای زیادی هر ساله در شهرستان نوشهر ساخته می شود. بتن پیش تنیده ، بهترین مصالح ساختمانی برای ساخت ویلا است. زیرا هم هزینه ساخت ویلا را به شدت کاهش می دهد و هم به دلیل حذف ستون ها و پایه های اضافی ، امکان استفاده حداکثری از محیط را بوجود می آورد. ویلاسازها همواره به دنبال روش ها و راهکارهایی هستند که هزینه های ساخت ویلا را کاهش دهند. لذا از استفاده از بتن پیش تنیده به شدت استقبال شده است. زمانی که سازنده های بزرگ و سرشناس در جهان با استفاده از بتن پیش تنیده به ساخت سازه های موردنظر خود اقدام می کنند ، یعنی حتماً استفاده از این مصالح ساختمانی مفید خواهد بود.

خرید بتن پیش تنیده در نوشهر

سازه های خود در شهرستان نوشهر را با استفاده از بتن پیش تنیده بسازید تا با کمترین هزینه بتوانید ، سازه های عمری را بنا کنید. بدین منظور باکیفیت ترین بتن های پیش تنیده را از کارخانه بتن پیش فشرده ایران (bpico) خریداری کنید. این محصولات در کارخانه bpico بر اساس نظارت های دقیق ساخته شده تا به لحاظ کیفی بالاتر از بتن های پیش تنیده خارجی باشند. این کارخانه ، به ساخت اصولی و باکیفیت بتن های پیش تنیده خود با استفاده از به روزترین تجهیزات و ماشین آلات ، اهمیت زیادی می دهد. تاکنون بتن های پیش تنیده عرضه شده توسط این مجموعه ، مطابق با انتظارات مشتریان عزیز در شهرستان نوشهر بوده است.

قیمت بتن پیش تنیده در نوشهر

قیمت بتن های پیش تنیده ای که از سوی کارخانه های مختلف تولید می شود ، با یکدیگر متفاوت است. لذا تولیدکنندگان مختلف از مواد اولیه ای با کیفیت های مختلف برای ساخت بتن پیش تنیده استفاده می کنند. ترکیب مواد به کار رفته در بتن های پیش تنیده تولیدی کارخانه های مختلف ، ممکن است اندکی تفاوت داشته باشد. به طور مثال میزان فولاد مورد استفاده در آنها ممکن است با یکدیگر متفاوت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *